پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با اشاره به تعیین اولویت‌ها و راهبردها و برنامه‌های عملیاتی جبهه مردمی گفت: برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس یازدهم در دستور کار است تا بتوانیم با همگرایی، انسجام وبرنامه‌ریزى بهتر در فضای سیاسی کشور اثر گذار باشیم.

شعارسال: سید محمد حسینی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه جبهه مردمی در مدت کوتاهی یعنی از زمانی که رسمأ اعلام موجودیت کرد تا زمان برگزاری انتخابات، درحدود 5 ماه توانست یک حرکت سراسری شکل دهد و از تمام شهرها، استانها و اقشار مختلف برای یک مشارکت گسترده در تصمیم گیری واقدام مشترک دعوت به همکارى کند، گفت: در گذشته درجمع‌های محدودی که عناصر اصلى تشکل‌ها و احزاب اصولگرا در آن بودند تصمیم گیری می شد و تصمیمات را ابلاغ می کردند اما این بار سعی شد که بدنه اجتماعی در تصمیم‌گیری سهیم و نقش داشته باشند که این حرکت علاوه بر اینکه احترام گذاشتن به نظرات آنان محسوب می‌شود، در ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر نیز مؤثر بود.

وی افزود: اصولگرایان درسال٩٤ هم در انتخابات مجلس در تهران به لیست واحد رسیدند ولی چون بدنه حزب اللهى و انقلابی کاملا متقاعد نشدند با تمام توان وارد میدان رقابت نشدند؛ ولی این بار که به گزینه واحد رسیدیم غالب افراد فعالانه درصحنه بودند.

حسینی ادامه داد: به هرحال این بار برخلاف سال 92توانستیم به گزینه مشترک و نهایی برسیم که در این زمینه جبهه مردمی نقش عمده‌اى داشت.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی خاطرنشان کرد: بعد از انتخابات لازم بود جلساتی برگزار شود که در آن اعضاى شورای مرکزی به تبادل نظر و آسیب شناسی جدی بپردازند و نقاط ضعف و قوت، تهدیدها و فرصت‌ها و نیز اولویت‌ها و راهبردها و حتی برنامه های اجرایی و عملیاتی را مشخص کنند؛ که این کار در مرحله نهایی است.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس یازدهم نیز در دستور کار است تا بتوانیم با همگرایی، انسجام وبرنامه ریزى بهتر در فضای سیاسی کشور به ویژه انتخابات اثر گذارتر باشیم.

حسینی به بازنگرى در ساختار جبهه اشاره کرد و گفت: برخی گلایه و انتقاداتی داشتند لذا جبهه در ساختار جدید خود تلاش کرده شبهات و ابهامات را بر طرف کند و به یک جمع بندی معقول و مورد قبول برسد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی تصریح کرد: رئیس جمهور وعده داد که سالانه یک میلیون شغل ایجاد می کند ولی در آغاز راه وزیرکار اعلام می کند همه ظرفیت ها و اعتبارات را که به کارگیریم ٥٠٠هزارفرصت شغلی بیشتر به وجود نمى آید و به همین صورت وعده‌ها روى کاغذ می ماند و با تعطیلی بعضی کارخانه‌ها و مراکز تولیدى برخی شاغلان هم نگران از دست دادن موقعیت شغلی خود می شوند!

وی گفت: دولت با تجربه پرهزینه سال‌هاى اخیر ناگزیر باید در سیاست ها و رویکرد خود تجدیدنظر کرده و به توصیه ها وسیاست هاى ابلاغى رهبری عمل کند تا درخدمت رسانى به مردم موفق شود و موجبات رضایتمندى همگان را فراهم کند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی خاطر نشان کرد: اصولگرایان مخالف آزادی‌های فرهنگی و اجتماعی نیستند اما اصلاح‌طلبان با قدرت رسانه‌ای که دارند فضایی ایجاد کردند و از اصولگرایان چهره اى ساختند که گویا با هنر و به ویژه موسیقی مخالف هستند!

حسینى افزود: درحالیکه صدها کنسرت و برنامه هاى هنری دراقصى نقاط کشور برگزار می شود گاهى یک کنسرت بنا به هر دلیل درست یا نادرستى در شهری لغو می شود و این موضوع سوژه در دست رسانه ها و در شمار مهمترین مسائل کشور قرار می گیرد و مدرکى می شود برای اینکه اصولگرایان با موسیقى و شاد بودن مردم مخالفند اما در واقع روح سیاستمداران اصولگرا از چنین موضوعی بی خبر است.

وی گفت: در اساسنامه جبهه مردمی، شورای فقهی در نظر گرفته شده تا افرادی مانند آقای موحدی کرمانی و آقای یزدی در جریان امور باشند و جبهه از نظرات ارزشمند و نظارت عالیه آن بزرگواران بهره مند شود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی ادامه داد: آقای رئیسی همواره درحوزه فرهنگى و اجتماعى فعالانه حضور داشته است اما به دلیل مسئولیت در دستگاه قضایی در مباحثى مانند انتخابات نمی توانستند مواضع صریح و روشن بگیرند و در حال حاضر چنین محدودیت و ملاحظاتی را ندارند لذا اگر در صحنه حضور فعال نداشته باشند جاى سوال است نه اینکه اقدامات و تحرکات ایشان سوال برانگیز باشد.

وی در پایان تصریح کرد: آقای رئیسی رای 16 میلیونی در انتخابات کسب کرد یعنى حدود٤٠درصد راى دهندگان طرفدار پر و پا قرص ایشان هستند و حالا انتظار دارند وى بیانگر مطالبات آنان باشد و همین طور دیگر کاندیداهاى اصولگرا در عرصه سیاسى و اجتماعى فعال باشند و بعد از انتخابات به خواب زمستانى فرونروند!

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس، تاریخ انتشار17مهر96،کدخبر: 13960717000838، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین