پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۲۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
رئیس بسیج ورزشکاران خراسان‌رضوی گفت: بیستمین دوره بصیرت و منش پهلوانی ویژه مربیان و فدراسیون‌های ورزشی و سرگروه‌های صالحین از تاریخ ۱۶ مهرماه در مشهد به مدت شش روز آغاز شده است.

شعار سال: سید علی حسین‌زاده اظهار داشت: بیستمین دوره بصیرت و منش پهلوانی ویژه مربیان و فدراسیون‌های ورزشی و سرگروه‌های صالحین از تاریخ 16 مهرماه در مشهد به مدت شش روز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این دوره بصیرت و منش پهلوانی در دو دوره که دوره نخست آن ویژه برادران و دوره دوم آن برای خواهران است برگزار می‌شود که دوره آقایان از 16 مهرماه و دوره خواهران از 19 مهرماه فعالیت خود را آغازخواهد کرد.

رئیس بسیج ورزشکاران خراسان‌رضوی گفت: مراسم افتتاحیه این دوره ویژه برادران با حضور سردار آذرنوش رئیس بسیج ورزشکاران کشور، سردار یزدانی رئیس بسیج تربیت‌بدنی کشور و سطوتی مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

حسین‌زاده با بیان این که ماهیت این دوره معنویت‌افزایی و آموزش مربیان و انتقال این مفاهیم به بدنه ورزشی در کشور است، اظهار داشت: در این دو دوره ورزشی 400 نفر برادر و خواهر حضور دارند. مراسم افتتاحیه خواهران روز پنج‌شنبه ساعت 18 در هتل نخل با حضور احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 17 مهر 96، کد مطلب: 1540574: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین