پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۷۴۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
رئیس تربیت بدنی بسیج کشور با تاکید بر نهادینه کردن اخلاق و توسعه آن در ورزش کشور گفت: اخلاق مهم ترین اصلی است که یک انسان به آن نیاز دارد و توجه به این اصل در بین ورزشکاران و جامعه ورزشی بسیار مهم است.

شعار سال:


سردار کاظم یزدانی رئیس تربیت بدنی بسیج کشور در کارگاه اخلاق و راهبردهای اسلامی در ورزش که با حضور مربیان ورزشی بسیج ورزشکاران استان سمنان در کانون بسیج شاهرود برگزار شد گفت: مربیگری یک شغل با اهمیت، زیبا و عاشقانه است و باید مربیان به حرفه خود نگاه عاشقانه داشتند باشند و با اخلاص کار کنند.

وی با تاکید بر عملیاتی کردن اخلاق و توسعه آن در ورزش کشور اظهار کرد: اخلاق مهم ترین اصلی است که یک انسان به آن نیاز دارد و توجه به این اصل در بین ورزشکاران و جامعه ورزشی بسیار مهم است اما متاسفانه شاهدیم که امروز اخلاق در جامعه ورزش ما کمرنگ شده و یا به آن بی توجهی می شود.

رئیس تربیت بدنی بسیج کشور تعلیم و آموزش را جزو اصول کاری مربیان معرفی کرد و افزود: اگر آموزش نباشد تغییر رفتار نیز نخواهد بود در نتیجه پیشرفتی نیز وجود نخواهد داشت.

یزدانی ایجاد سجایای اخلاقی در ورزشکاران و تکریم و توجه دادن ورزشکاران به کرامت انسانی و رعایت حرمت دیگران را از دیگر اصول کاری مربیان عنوان داشت و بیان کرد: امروز رسانه های دشمن تلاش خود را در صدد کمرنگ کردن این اصل در فرهنگ ما متمرکز کرده اند.

وی تبشیر و انذار، تشویق و تنبیه، موعظه و تعامل را از دیگر اصول کاری مربیان برشمرد.

رئیس تربیت بدنی بسیج کشور الگو سازی و معرفی الگو را یکی دیگر از اصول کاری مهم مربیان برشمرد و گفت: متاسفانه در این زمینه بسیار کم کاری شده است و هنوز هم وقتی صحبت از منش پهلوانی می شود اسم جهان پهلوان تختی و پوریای ولی برده می شود که این دو شخصیت نه تنها در جامعه ورزش بلکه بین اقشار مختلف جامعه قابل احترامند اما کسی نامی از شهدای ورزشکار انقلاب اسلامی نمی برد.

یزدانی با بیان اینکه جامعه ورزش کشور در طول هشت سال دفاع مقدس پنج هزار شهید ورزشکار تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است افزود: بیش از 280 نفر از این شهیدان، ورزشکاران ملی و فرا ملی هستند که تمام هستی خود را برای انسانیت و بشریت گذاردند اما ناشناخته ماندند.

وی با تاکید بر معرفی شهدای ورزشکار به جامعه ورزش کشور بیان کرد: شهدای ورزشکار الگوی امروز ما هستند که باید نام نیک آنها در همه دوران به خاطر اقشار جامعه بخصوص ورزشکاران سپرده شود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی مرآت، تاریخ انتشار 29 آذر 1395، www.meraatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین