پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۵۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
ثبت‌نام متقاضیان شرکت در هجدهمین فراخوان نیمه‌متمرکز جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور تمدید شد.
شعارسال: ثبت‌نام متقاضیان شرکت در هجدهمین فراخوان نیمه‌متمرکز جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور تمدید شد.

متقاضیان شهریورماه 96 که موفق به ثبت‌نام و انتخاب اولویت در این فراخوان نشده‌اند از بامداد روز پنجشنبه 20 مهر تا ساعت 24 همان روز می‌توانند با مراجعه به سامانه هجدهمین فراخوان نیمه‌ متمرکز جذب اعضای هیات علمی به نشانی اینترنتی https://farakhanjazb.msrt.ir ثبت‌نام و تعیین اولویت کنند.

این امکان مختص افرادی است که در بازه ثبت‌نام (بیست و پنجم شهریور تا نهم مهر) موفق به ثبت‌نام و تعیین اولویت نشده‌اند و متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام تعیین اولویت کرده‌اند امکان حذف، ویرایش یا اضافه کردن اولویت جدید را ندارند.

همچنین براساس زمان‌بندی برنامه‌ریزی شده از سوی مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، هیات‌های جذب دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌توانند از ۱۵ مهر تا ۱۵ دی پرونده افراد ثبت‌نام‌کننده را بررسی و به مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم ارسال کنند.

مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم هم بررسی‌های خود را از ۱۶ دی تا اول اسفند ۹۶ انجام می‌دهد و نتیجه را به متقاضی اعلام می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 17 مهر 1396، کدخبر: 292960 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین