پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 04
کد خبر: ۹۴۰۳۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
فراخوان انتخاب اعضای حقیقی کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری تا 29 آذرماه امسال تمدید شد.

شعار سال: به‌منظور ارتقای کیفی و ترمیم و انتخاب اعضای جدید کمیسیون‌های تخصصی دبیرخانه شورای عتف، این دبیرخانه اقدام به اعلام فراخوان از مراکز علمی جهت جذب افراد واجد شرایطکرده است.

آشنایی با ساختار دولت، مجلس و دستگاه‌های اجرایی و فرآیندهای کاری آنها، داشتن سابقه فعالیت اجرایی حرفه‌ای در حوزه پژوهش و فناوری، آشنایی با ساختار سیاست‌گذاری حوزه پژوهش و فناوری در کشور و دارا بودن رتبه دانشیار و بالاتر از نظر علمی از جمله شرایط جذب اعضای هیات علمی در کمیسیون‌های شورای عتف تعیین شده است.

این شورا متشکل از 11 کمیسیون تخصصی است که هر یک دارای اعضای حقوقی و حقیقی هستند که برای دوره‌ای چهارساله طی فرآیندهایی مشخص انتخاب شده و در حوزه‌های تخصصی مربوط به ارائهمشاوره‌های تخصصی می‌پردازند.

واجدان شرایط و علاقه‌مندان به عضویت در کمیسیون‌های تخصصی با مراجعه به پایگاه اینترنتی دبیرخانه شورای عالی عتف (به آدرس www.atf.gov.ir) فرم مربوطه را تکمیل و درخواست عضویت خود را ثبت نام کنند.

طبق اعلام این دبیرخانه، زمان ثبت نام در این پایگاه اینترنتی تا 29 آذرماه تمدید شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 29 آبان 96، کد مطلب: 96082916876: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین