پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۳۹۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
رئیس شورای شهر تهران گفت: ماجرای هفته گذشته مبنی بر قهر من با اصحاب رسانه تنها یک سوء تفاهم بوده و از این بابت از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم.

شعارسال: محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در دوازدهمین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران که روز سه شنبه برگزار شد، اظهار کرد: ماجرای هفته گذشته مبنی بر قهر من با اصحاب رسانه تنها یک سوء تفاهم بوده و از این بابت از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: علاقه اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به همگامی با اصحاب رسانه و شفاف سازی در جهت تحقق حقوق شهروندان است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: مساله جلب اعتماد مردم به مسائل شهری، برای اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اهمیت ویژه ای دارد.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: رسانه ملی و سازمان صدا و سیما در طی ۱۴ سال گذشته در خصوص بازتاب مسائل مدیریت شهری، عملکرد مثبتی داشته است و امیدواریم در دوره پنجم شورا نیز فرصت فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان را برای اعضای این شورا مهیا کنند.

وی خاطر نشان کرد: ماجرای قهر با رسانه ها صحت ندارد و تلاش اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران برای حفظ اعتماد مردم و افزایش اعتبار روز افزون رسانه ملی میان مردم و شهروندان است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری تیترشهر، تاریخ انتشار: 18 مهر 1396، کدخبر: 53339 ، www.titreshahr.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین