پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۶۰۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
گردهمايي سالانه دبيران ستادهاي اقامه نماز استان هاي سراسر كشور به ميزباني سيستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد.

شعارسال: گردهمايي سالانه مديران ستادهاي اقامه استان هاي سراسر كشور  در چابهار با حضور علايي معاون وزير و رييس ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازي و رضايي نماينده رييس جمهور برگزار شد.

سعيد علايي معاون وزير و رييس ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازي در تبيين اهداف اين گردهمايي گفت: مهم ترين هدف برگزاري اين گردهمايي كه با حضور مديران سراسر كشور برگزار مي شود تبيين سياست ها،رويكردها و برنامه هاي اجرايي سال٩٦ است.

وي گفت: بيان ايده ها و انتقال تجربه هاي مثبتي است كه در استان هاي مختلف به اجرا در امده اند و مي توانند الگوي مناسبي جهت بهره مندي ساير ستادهاي استاني در بحث ترويج نماز باشند.

وي افزود: وزارت راه و شهرسازي در امر مهم مسجد سازي رسالت خود را به خوبي انجام داده است و در سطح كشور وزارت راه و شهرسازي ٣١٦٢ مسجد بین راهی ساخته است است و همچنين تعداد ٥٨٥ نمازخانه در حال ساخت است .

معاون وزير و رييس ستاد اقامه نماز گفت:١٣٠ واحد در شهرهاي جديد ايجاد كرده ايم و٨٠ باب مسجد توسط سازمان ملي راهداري در سطح كشور ساخته شده است كه از اين بابت بسيار خرسنديم و با اين برنامه ريزي اميدواريم با كمبود مساجد در بين راه ها مواجه نباشيم.

رضايي نماينده رييس جمهور در اين نشست بيان كرد: امروز با اين نامه هاي ابلاغي دولت و تفاهم نامه هاي جداگانه ستاد اقامه نماز كشور با هر يك از وزارت خانه ها و دستگاه هاي اجرايي كشور، زمينه مناسبي براي هم افزايي تلاش ها در حوزه ترويج فرهنگ نماز در جامعه فراهم شده است.

وي بيان كرد: بايد دستگاه هاي اجرايي در سطوح استاني و شهرستاني به تبيين ظرفيت ها و توانمندي هاي خود در عرصه ترويج فرهنگ نماز بپردازند و از همه ظرفيت ها براي پيشبرد اين هدف استفاده شود.

وي در پايان صحبت هايش گفت: دولت ترويج اقامه نماز را وظيفه اصلي خود مي داند و هر اقدامي را كه در اين زمينه لازم باشد در پيش مي گيرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17مهر1396 ، کدخبر: 967-1487-5: www.sb.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین