پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۵۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
نماینده ولی‌فقیه‌ در چهارمحال و بختیاری گفت: نباید تنها به برگزاری نماز جماعت در مدارس اکتفا کرد بلکه باید فرهنگ نماز احیا شود‌.
شعارسال: نماینده ولی‌فقیه‌ در چهارمحال و بختیاری گفت: نباید تنها به برگزاری نماز جماعت در مدارس اکتفا کرد بلکه باید فرهنگ نماز احیا شود‌.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین‌ محمدعلی نکونام‌ عصر امروز در سومین‌ نشست‌ ستاد اقامه‌ نماز اظهار داشت: باید در مدارس استان‌ فضای عطر‌آمیز نماز جلوه‌ کند و هر کسی وارد مدارس می‌شود حس کند که ارتباط قوی میان دانش‌آموزان و نماز وجود دارد‌.

وی با بیان‌ اینکه نماز جماعت در مدارس باید احیا‌ شود، افزود: ستاد اقامه‌ نماز جمعه و ستاد اقامه‌ نماز مدارس باید ارتباطی برقرار کنند تا دانش‌آموزان‌ حضور پر رنگ‌تری‌ در نماز جمعه داشته‌ باشند و برای هر دانش‌آموز یک‌ کارت‌ شناسایی طراحی‌ کنند و در پایان‌ دانش‌آموزی که‌ بیشترین‌ کارت‌ را دارد تشویق و تجلیل شود‌.

نماینده ولی‌فقیه‌ در چهارمحال و بختیاری با اشاره به احیاء فرهنگ نماز در مدارس استان‌ بیان‌ کرد: در مدارس نباید تنها به برگزاری نماز جماعت اکتفا کرد بلکه باید فرهنگ نماز احیا شود و آموزش نماز به صورت همه جانبه‌ گسترش پیدا‌ کند‌.

نکونام با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهرستانی نماز خاطرنشان‌ کرد: برگزاری این‌ اجلاس سبب می‌شود افراد مستعد و خلاق در حوزه نماز شناسایی شود و در برنامه‌های نماز فعالیت‌ بیشتری‌ انجام‌ دهند‌.

وی با اشاره به برگزاری هر چه باشکوه‌تر نماز ظهر عاشورا‌ در استان گفت: نماز در همه جا اگر حیات‌ داشته باشد قطعا جامعه حیات دارد و اگر بی‌روح‌ باشد جامعه بی‌روح‌ می‌شود و از مقصد باز می‌ماند‌ اما باید به نماز ظهر عاشورا‌ بیشتر توجه‌ شود‌.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به قیام‌ امام‌ حسین‌(ع) تصریح‌ کرد: حضرت در میدان‌ نبرد به وقت نماز فرصت‌ را غنینت‌ شمرد و نماز ظهر عاشورا را به جماعت‌ اقامه‌ کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 مهر 1396، کدخبر: 1528903 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین