پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۳۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در کنار برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی که هم‌زمان با سومین اجلاس نماز در بوشهر برگزار می‌شود از دستگاه‌های اداری که بیشترین نقش در اشاعه و ترویج نماز و فرهنگ‌نمازخوانی داتشه باشند، تقدیر به عمل می‌آید.

شعار سال: حمیده ماحوزی ظهر امروز در نخستین نشست کمیته تبلیغات سومین اجلاس نماز استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط ستاد اقامه نماز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، شاهد توجه مناسبی به برگزاری نماز و به ویژه‌ اجرای برنامه‌های فرهنگی با موضوع نماز در سطح ادارات استان بوشهر هستیم.

وی افزود: هرچند توجه به نماز از وظایف شرعی هر فرد مومن و مومنه است اما گام‌هایی خوبی در راستای ترویج نماز در ادارات دولتی استان بوشهر برداشته می‌شود که در ترویج دین تاثیر مثبتی به همراه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: ترویج نماز علاوه بر برکات فردی، برکات اجتماعی نیز در بردارد به گونه‌ای که سبب می‌شود آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش یابد.

وی با اعلام این که هر فعالیتی اگر با مکنونات قلبی همراه باشد، تاثیر بیشتری بر جامعه هدف قرار می‌دهد، گفت: نماز از جمله فرایض دینی ما به شما می‌رود که در آیات و روایات، تاکید فراوانی بر اقامه و ترویج آن شده که اگر به دقت برای اشاعه آن تلاش کنیم آثار و برکات آن در زندگی ما به خوبی خود را نشان می‌دهد.

ماحوزی با اشاره به فرصت محدود برای برگزاری اجلاس نماز در بوشهر، یادآور شد: اجرای تبلیغات محیطی و مجازی در فرصت محدود باقی‌مانده، باید در دستور کار قرار گیرد که این نوع فعالیت در کمیته تبلیغات اجلاس نماز هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در کنار برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی که هم‌زمان با سومین اجلاس نماز در بوشهر برگزار می‌شود از دستگاه‌های اداری که بیشترین نقش در اشاعه و ترویج نماز و فرهنگ‌نمازخوانی داتشه باشند، تقدیر به عمل می‌آید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 11 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۱۱۰۰۰۷۴۶ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین