پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۸۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
ستاد اقامه نماز کشور به اقدام نسنجیده یک مدیر کارخانه درباره اجباری کردن نماز و جریمه ۱۲۰ هزار تومانی برای کارکنان واکنش نشان داد.
شعارسال: ستاد اقامه نماز کشور به اقدام نسنجیده یک مدیر کارخانه درباره اجباری کردن نماز و جریمه ۱۲۰ هزار تومانی برای کارکنان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، طی دو روز اخیر انتشار عکس‌های اجبار به خواندن نماز اول وقت در یکی از کارخانه‌های تولیدی صنعتی در تبریز، واکنش‌های متعددی را در فضای مجازی در برداشت، به حدی که عکس‌ها و حتی قوانین موجود در این کارخانه به یکی از پربازنشرترین و پربازدیدترین‌های فضای مجازی تبدیل شد.

ستاد اقامه نماز امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به خبر منتشر شده مبنی بر جریمه نقدی و یا اخراج از یکی از کارخانه‌ها، برای کارکنانی که به نماز جماعت نمی‌روند.

با پیگیری‌های صورت گرفته متاسفانه این اقدام ناصواب واقعیت داشته و با تماس صورت گرفته با مدیر کارخانه علی رغم نیت خیر ایشان به کج سلیقگی در این خصوص اذعان داشتند و مقرر گردید سریعا این روند اصلاح گردد.

لازم بذکر است که آنچه در ترویج و توسعه نماز موثر و مفید می‌باشد؛ اجرای برنامه‌های تبلیغی است نه ابلاغی و تشویقی است نه توبیخی، نماز اختیاری است، اجباری نیست. یعنی با آموزش و تلنگر به ضمیر ناخود آگاه افراد و فهم و درک آثار و برکات نماز و تشویق نمونه‌های مثبت ترغیب به نماز بهتر صورت می‌گیرد.

قائم مقام این استاد اعلام کرد: از همه مهمتر بهترین، موثر‌ترین و کم هزینه‌ترین راه توسعه و ترویج فرهنگ نماز حضور مدیران ارشد در نماز جماعت در کنار کارکنان می‌باشد و چنانچه مدیری که خداوند به او مکنت و امکانات داده است با حضور خود در نماز اول وقت و بروز اخلاق و رفتار اسلامی در عملکرد او بدون نیاز به امر و نهی عامل موثری برای تشویق دیگران به نماز است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ انتشار: 28 مرداد 1396 ، کدخبر: 326446 ، .fararu.comwww

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین