پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: در یک ماه گذشته ۴۲۱۵ مورد تخلف زیست محیطی در این کلانشهر از سوی ضابطان قضایی اعمال قانون شده که ۶۳۶ مورد آن مربوط به خودروهای دودزا بوده است.

شعارسال: خلیل‌الله کاظمی اظهار داشت: در این مدت همچنین با 2596 خودروی فاقد برچسب معاینه فنی برخورد شد و 798 مورد از این برخوردها به دلیل نداشتن معاینه فنی خودروها گزارش شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین تخلفات در شهریورماه جاری مربوط به منطقه 2 بوده که تفاوت در آمار تخلفات با میزان تردد خودروها در منطقه و همچنین تعداد گشت‌زنی‌ها در مناطق آلوده رابطه مستقیمی دارد.

کاظمی افزود: نداشتن معاینه فنی در منطقه 2 مشهد با 83 مورد بیشترین تخلف و در منطقه 12 با 40 مورد کمترین میزان تخلف در شهرویور ماه جاری است.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: از نظر دودزا بودن، منطقه2 مشهد با 69 مورد بیشترین و منطقه 12 مشهد با 31 مورد کم‌ترین بوده و از نظر نداشتن گواهی با برچسب معاینه، منطقه 2 مشهد با 258 مورد بیشترین و منطقه 12 مشهد با 141 مورد کمترین تخلف را شامل می‌شود.

به گفته وی، در این ماه بیشترین تخلفات مربوط به اتوبوس و مینی‌بوس بوده که بیشترین سهم از آلودگی هوا را براثر دودزایی دارا بوده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20مهر1396، کدخبر: 1543857: www.tasnimnews.com
 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین