پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۶۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
بعد از اتمام سخنرانی استاندار تهران در سالن جلسات هلال احمر شهرستان پیشوا، درگیری شدید الحنی بین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نان صنعتی با استاندار تهران پیشوا پیش آمد و سید حسین هاشمی سالن جلسات را ترک کرد.

شعارسال: به مناسبت دهه مبارک فجر سید حسین هاشمی استاندار تهران در مراسم افتتاحیه پروژه های شهرستان پیشوا که در سالن آمفی تئاتر هلال احمر این شهرستان برگزار شده بود حضور پیدا کرد.

در این مراسم بعد از اتمام سخنرانی فرماندار و استاندار، برخی از مسئولین و صاحبان صنایع گرد استاندار جمع شده و با وی گفت و گو کردند.

آقای تاجیک یکی از صاحبان صنایع که از دولت قبل به دنبال راه اندازی یکی از بزرگترین تولیدی های نان صنعتی بود، با استاندار شروع به گفت و گو کرد که با عدم پاسخ مناسب از طرف استاندار روبرو شد.

بعد از این گفتگو، آقای استاندار و همراهان با بی اعتنایی به سخنان آقای تاجیک به سمت خروجی سالن به حرکت در آمدند که با فریادهای آقای تاجیک و درخواست وی از استاندار بابت گوش دادن به صحبت هایش روبرو شدند.

سید حسین هاشمی استاندار تهران لحظه ای رو به سمت این تولید کننده شهرستان پیشوا کرده و از او خواست که فریاد نکشد که تاجیک این اقدام را انجام نداده و فریادهای خود را ادامه داد.

تاجیک ضمن انتقاد بسیار شدید الحن از سخنرانی استاندار تهران، از او خواست که به سخنان زیبایی که از پشت تریبون بیان می کند عمل نیز بکند.

پس از بی اعتنایی استاندار تهران به این تولید کننده ورشکسته، آقای تاجیک فریاد کشان از مسئولین درخواست کمک و مساعدت داشت و در زمانی که پاسخی از سوی مسئولین دریافت نشد، کیف خود را بر روی میز پذیرایی از مسئولین کوباند که باعث شکسته شدن شیشه میز شد.

یک منبع آگاه به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما گفت: آقای تاجیک در دولت قبل اقدام به راه اندازی یکی از بزرگترین تولیدی های نان صنعتی را کرد و به همین جهت نیز مبلغ قابل توجهی به عنوان سپرده در یکی از بانک ها قرار داد تا بتواند وامی جهت تکمیل واحد تولیدی خود دریافت کند.

این منبع آگاه اظهار داشت: با تغییر دولت، بانک مورد نظر از پرداخت وام و همچنین بازپرداخت مبلغ سپرده این تولید کننده نیز سرباز زده و تاجیک نیز به جهت پرداخت بدهی های خود تمام سرمایه خود را فروخته و در حال حاضر مستاجر می باشد.

وضعیت روحی آقای تاجیک که در دوران بزرگسالی به سر می برد اصلاً مساعد نبوده و امید آن داریم که برای این تولید کننده عزیز مشکلی به وجود نیاید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت راه دانا، تاریخ انتشار: 21بهمن1395، کدخبر: 1034191: www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین