پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
شعبه ۱۲ دادسرای کارکنان دولت با ارسال نامه‌ای به ناصر سراج، از رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواست تا به ماجرای خرید هواپیماهای فلایت چک ورود کرده و قرارداد و مناقصه خرید این هواپیما را بررسی کند.

شعار سال: در نامه‌ای که شعبه دادسرای کارکنان دولت برای سراج فرستاده، از سازمان بازرسی خواسته شده ابتدا بررسی کند و ببیند که « آیا قرارداد موصوف (قرارداد خرید هواپیماهای فلایت چک) از طریق برگزاری مناقصه و مقررات قانونی منعقد شده است؟

همچنین در بخش دیگری از این نامه از سازمان بازرسی خواسته شده تا اعلام کند که آیا نسبت به برگزاری مناقصه خرید این هواپیماها، اعتراضی به سازمان بازرسی واصل شده یا خیر و در صورت وصول اعتراض، نتیجه بررسی و رسیدگی به اعتراض واصله چیست؟

شعبه دادسرای کارکنان دولت در بخش دیگر نامه خود تصریح کرده که چنانچه سازمان بازرسی در جریان خرید هواپیماهای فلایت چک نیست، رئیس سازمان دستور بدهد بازرسان ضمن بررسی موضوع و مطابقت قرارداد منعقده با موازین و مقررات قانونی، نتیجه را به این شعبه اعلام کنند.

پیشتر گزارشی از وضعیت قرارداد و قیمت خرید هواپیماهای فلایت چک منتشر شده بود.

روز چهارشنبه هفته گذشته نیز سراج در حاشیه مراسم سی و ششمین سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره ورود سازمان بازرسی به قرارداد خرید هواپیماهای فلایت چک گفت: سازمان بازرسی به این موضوع ورود کرده و در قالب یک پرونده مشغول بررسی این موضوع است اما چون منتج به نتیجه نشده است امکان افشای آن وجود ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 22 مهر 96، کد مطلب: 1545252 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین