پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۶۵۰۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
بهره برداری آزمایشی از سردر جدید دانشگاه صنعتی شریف از روز سه شنبه 14 شهریورماه سال جاری آغاز می گردد. این سردر روز سه شنبه 21 شهریور ماه با حضور برخی مقامات کشوری و مدعوین به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

شعار سال: بهره برداری آزمایشی از سردر جدید دانشگاه صنعتی شریف از روز سه شنبه 14 شهریورماه سال جاری آغاز می گردد. این سردر روز سه شنبه 21 شهریور ماه با حضور برخی مقامات کشوری و مدعوین به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

 سردر دانشگاه صنعتی شریف توسط مهندس شهاب الدین ارفعی یکی از مفاخر معماری ایران طراحی شده است. این سردر دارای 30 متر طول، 12 متر ارتفاع و 10 متر عرض می باشد و طراح در آن تلاش نموده تا هویت معماری دانشگاه صنعتی شریف (معماری دهه ی 40) را حفظ کند.
خاطرنشان می شود؛ تردد از این سردر فقط برای افراد پیاده میسر است و جهت تردد با خودروهای نقلیه باید از دیگر درهای دانشگاه صنعتی شریف استفاده شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دانشگاه صنعتی شریف، تاریخ انتشار 13 شهریور96، کدمطلب:5060502،www.sharif.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین