پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۶۷
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعاون در کشور اسلامی ایران به عنوان یک باور با اقتصاد اسلامی مطابقت دارد، گفت: در پسابرجام کاری می‌کنیم تعاونی‌ها بهترین محل برای سرمایه‌گذاری‌های مردم شوند.

شعارسال: علی ربیعی با بیان اینکه تعاون با روحیه کار جمعی که همان اموزه‌های اقتصاد اسلامی است، مطابقت دارد، اظهار داشت: این بخش در اقتصاد به عنوان یک باور در اسلام از آن یاد می‌شود چراکه به جنبه‌های عدالت اجتماعی توجه دارد.

وی با اشاره به اینکه باید پول‌های خرد در جامعه برای انجام سرمایه‌گذاری‌های کلان در اقتصاد از مسیر تعاون برنامه‌ریزی شوند، گفت: در شرایط پس از لغو تحریم‌ها(برجام) کاری می‌کنیم که بخش تعاون کشور جذاب‌ترین محل برای سرمایه‌گذاری در اقتصاد باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه کاهش فاصله طبقاتی با توجه به توسعه ابعاد محتلف بخش تعاون محقق خواهد شد، گفت: تلاش ما تسهیل و حمایت از فعالیت‌های تعاونی بدون مداخله‌ بخش دولتی است.

ربیعی اقتصاد تعاون را عامل افزایش تولید و توزیع عادلانه ثروت اعلام کرد و گفت: اگر بخش تعاون کشور با استفاده از پول‌های خرد در مسیر سرمایه‌گذاری‌های کلان به شکلی دقیق عمل کند، قطعا سهم آن در اقتصاد که هم‌اکنون 5 درصد است، افزایش خواهد داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی علاوه بر این درباره نحوه تعیین دستمزد در شورایعالی کار گفت: افزایش دستمزد کارگران در سال 95 بیش از نرخ تورم خواهد بود که البته میزان دقیق آن در چانه‌زنی کارگران و کارفرمایان تعیین می‌شود.

وی همچنین خود را به نوعی نماینده کارگران در شورایعالی کار معرفی کرد و گفت: سالهاست برای کارگران کشور کار می‌کنم و هم‌اکنون هم افتخار می‌کنم که از حقوق کارگران در شورایعالی کار دفاع می‌کنم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2بهمن1394، کدخبر: 13941102000133: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین