پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۷۷۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با تأیید دستگیری ۲ تن از اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران،‌ گفت:‌ از دلایل دستگیری این ۲ نفر اطلاعی نداریم و موضوع بازداشت آنها هم به اتاق بازرگانی مربوط نیست.

شعارسال : سیدعلاء میرمحمدصادقی در مورد بازداشت مهدی جهانگیری و حامد واحدی از اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران، بیان کرد: اطلاعی در مورد دلیل بازداشت این دو نفر از اتاق بازرگانی تهران ندارد و فقط ما از دستگیری و بازداشت آنها مطلع شده‌ایم. ‌نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه این دو نفر مورد اتهام قرار گرفته‌اند،‌ گفت: ظاهرا این موضوع در حال بررسی است و ما آرزو داریم که به زودی آزاد شوند.

 میرمحمدصادقی اظهار داشت: دستگیری آنها مربوط به اتاق تهران نبوده است و ظاهراً آقای حامد واحدی در کرمان دستگیر شده‌اند اما نمی‌دانم آقای مهدی جهانگیری در کجا دستگیر شده‌اند اما هر دو پرونده مربوط به استان کرمان است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار :25 مهرماه 96، کد خبر:3960725110،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین