پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۲۹۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با ابراز نگرانی از شناسایی کودکان بی هویت در برخی از مناطق این استان، برلزوم جمع آوری اتباع بیگانه غیرمجاز در این استان تاکید کرد.

شعار سال: علیرضا یونسی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان نور گفت : در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده با هدف کاهش آسیب های اجتماعی ، متاسفانه با تعدادی کودکان بدون هویت مواجه شدیم .

طرح پاکسازی مناطق آلوده در مازندران در دولت یازدهم کلید خورد و در طول چهار سال دستکم 30 محله آلوده استان به معضلات اجتماعی پاکسازی و ساماندهی شد.

معاون استاندار مازندران گفت : بررسی ها پس از پاکسازی این محلات نشان داد که تعدادی از اتباع بیگانه غیر مجاز پس از ازدواج با دختران ایرانی و تولید نسل پا به فرار گذاشته و این استان را ترک کرده اند.

وی افزود : در پی وقوع چنین اتفاقی امروز دولت باید به این زنان بی سرپرست خانوار و کودکان بی نام و نشان خدمات دهد .

یونسی با تاکید بر عزم جدی مسئولان نسبت به جلوگیری از فعالیت غیرمجاز اتباع بیگانه در مازندران ، اظهار داشت : این نگاه که عده ای از کارفرمایان اتباع بیگانه را به خاطر دستمزدهای اندک به کار بگیرند ، غیر منطقی و مغایر قانون است و برابر قانون با آنان برخورد می شود.

وی همچنین به مسئولان دفاتر ازدواج هشدار داد تا از هرگونه عقد غیرقانونی اتباع بیگانه با دختران ایرانی در استان خودداری کنند و در صورت ارتکاب به چنین تخلفی به دادگاه ویژه روحانیت معرفی می شوند.

رشد تدریجی خودکشی در مازندران

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت : با این که مسئولان استان همسو با سیاست های دولت در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی بویژه پدیده طلاق و مواد مخدر عزم جدی داشته اند ، اما متاسفانه خودکشی به طور اندک در مازندران رخ می دهد.

یونسی افزود : در بعد کنترل و پیشگیری از این پدیده با هم افزایی مشاوران صاحب نظر و متخصصان تلاش می شود تا راهکارهای خوبی ارائه شود.

توزیع 300 دستگاه دوربین برای ثبت تخلفات در شهرهای مازندران

معاون استاندار مازندران گفت که استانداری حدود 300 دستگاه دوربین با هدف ثبت تخلفات در شهرها در اختیار شهرداران قرار داده است.

یونسی افزود : بزودی 45 شهر این استان به این دوربین ها که مزیت های فراوانی دارد مجهز می شوند.س

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 23 مهر 96، کد مطلب: 82696595، www. irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین