پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان بابل، در راستاي تحقق شعار سال مدنظر داريم در بابل کارگروه حمايت از کالاي ايراني را تشکيل دهيم و در کنار کارگروه اشتغال به صورت ويژه ابعاد مختلف اين امر را با مسئولان و صاحب‌نظران مورد بررسي قرار خواهيم داد.

شعار سال: معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان بابل، در راستاي تحقق شعار سال مدنظر داريم در بابل کارگروه حمايت از کالاي ايراني را تشکيل دهيم و در کنار کارگروه اشتغال به صورت ويژه ابعاد مختلف اين امر را با مسئولان و صاحب‌نظران مورد بررسي قرار خواهيم داد.

 قربانعلي ولي‌زاده معاون استانداروفرماندار ويژه بابل در جلسه شوراي اداري اين شهرستان که درمدرسه صدر برگزارشد با اشاره به لزوم ايجاد باور عمومي در حمايت از توليدات داخلي تصريح کرد: بايد زمينه خريد محصولات داخلي را از کودکان تا بزرگسالان آموزش دهيم و نهادينه سازيم تا برکات آن براي نسل‌هاي متمادي در شريان‌هاي اقتصادي و اجتماعي کشور قابل لمس باشد و فرهنگ و تفکر عدم استفاده از کالاي خارجي علي‌الخصوص کالاي قاچاق با مردم ايران اسلامي عجين شود.

وي بيان داشت: شعاري که مقام معظم رهبري براي امسال انتخاب کردند مانند چند سال گذشته رويکرداقتصادي و حمايت از توليدات داخلي دارد.

ولي زاده گفت: در راستاي تحقق شعار سال مدنظر داريم در بابل کارگروه حمايت از کالاي ايراني را تشکيل دهيم و در کنار کارگروه اشتغال به صورت ويژه ابعاد مختلف اين امر را با مسئولان و صاحب‌نظران مورد بررسي قرار خواهيم داد.

معاون استانداروفرماندارويژه بابيان اينکه، خريد کالاي ايراني مهم‌ ترين رکن در حمايت از توليدات داخلي است، خاطرنشان کرد: سال‌هاست بر اين مسئله تاکيد مي‌شود، اين موضوع نيازمند حضور مسئولان و افراد جامعه است و تا زماني که براي حمايت از توليدات داخلي اقدام نشود، مطمئنا ظرفيت‌هاي توليدي و اشتغال‌زايي ايجاد نخواهد شد، زيرا امروز تنها راه برطرف شدن مشکلات بيکاري و اقتصادي حمايت از کالاي ايراني است.

وي همچنين درادامه، رعايت نظم اداري و تکريم ارباب‌رجوع از مواردي است که مسئولان و مديران بايد مورد توجه قرار دهند، زيرا ما به واسطه حضور مستمر بين مردم در شرايطي قرار داريم که بايد با عملکردمان شاهد رضايتمندي مردم باشيم و مسائلي مانند حاکم شدن اخلاق اسلامي در محيط اداري، ترويج فرهنگ مصرف عمومي و صرفه‌جويي، حمايت از بخش خصوصي و سرمايه‌گذاري را مدنظر داشته باشيم.

ولي زاده افزود:در سفر اخير استاندار و بازديد ايشان از ستاد تسهيلات نوروزي شاهد رضايت ايشان بوديم، در نوروز امسال که رشد 53 درصدي حضور مسافر در بابل را داشتيم، توانستيم برنامه‌هاي بومي خوبي را در سطح شهرستان برگزار کرديم و با توجه به گرايش ويزه مردم نسبت به محصولات بومي، فرصت را قدر دانستيم و اين محصولات را عرضه کرديم.

معاون استاندارو.فرماندارويژه شهرستان بابل درپايان بااشاره به امر اشتغال سال گذشته بيان داشت: سهميه 4846 نفر در سامانه وزارت کشور ثبت شد و در حوزه مشاغل خانگي 3 ميليارد و 780 ميليون تومان اعتبار داشتيم وامسال نيز 93 ميليارد اعتبار به اين امر اختصاص يافت که لازم است مديران با رايزني برنامه ‌ريزي درست جذ بي حداکثري داشته باشيم که اميدواريم در سال 97 بتوانيم براي 4 هزار144 نفر اشتغال ايجاد کنيم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب: 20180329183406122 ، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
در این صورت مردم نسبت به مسیولین خوشبین و پذیرا تر میشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین