پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۱۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
استاندار مازندران با اعلام اینکه در حوزه صنعت فعال‌سازی واحدهای تولیدی و ایجاد توسعه واحدهای صنعتی جدید محور ما است، گفت: ایجاد و تکمیل زنجیره غذایی در برنامه کاری است.

شعار سال: محمد اسلامی امشب در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران، اظهار کرد: در استان مازندران باید محرک‌های اقتصادی استان شناسایی شود و در اجرای این طرح چهار مشخصه اصلی اقتصاد مقاومتی مانند، مردم محور، دانش بنیان، درون‌زا و برون‌نگر را در خودش داشته باشد.

وی با اعلام اینکه در ستاد اقتصاد مقاومتی غیر از سند 12 محوری با الگویی که از کشور دریافت کردیم، مدیران کل در 22 شهرستان حضور پیدا می‌کنند و مسؤولیت هر شهرستان بوده و به صورت پیوسته وضعیت پیشرفت محرک اقتصادی در حوزه شهرستان را پیگیری می‌کنند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در ذیل سند اقتصاد مقاومتی کشور سند 12 محوری دیگری در استان داریم که پروژه‌های مهم را احصا و فعال کرده و عملکرد آنها پایش می‌شود و این دو تصمیم در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تصویب شده است و به عنوان نقشه راه برای پیشرفت استان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مسؤول اضافه کرد: در حوزه معدن با یک سابقه طولانی مواجه بوده و عمده آن ذغال سنگ کار می‌شده است، مردم ناحیه مرکزی در منطقه سوادکوه و قائم‌شهر همه یادگاران دوران طلایی این معدن بوده و توقف این معدن یک شرایط سختی برای آنها ایجاد کرده است که بنا داریم که توسعه بهره‌برداری را در برنامه کاری داریم.

اسلامی اضافه کرد: حداکثر الزامات زیست محیطی در توسعه معادن باید بکارگیری شود و از این موضوع کوتاه نمی‌آئیم.

وی با اعلام اینکه بیشترین تمرکز ما روی ذغال سنگ و شن و ماسه بوده است، افزود: شن و ماسه مشکلات جدی برای استان ایجاد کرده است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه صنعت‌گر و معدن کار در مثلث پالایش می‌شوند، معدن‌کاران ما قدرت اکتشاف ندارند و برای اینکه این سرفصل اقتصادی را آغاز کنیم، ژئوفیزیک هوایی باید انجام شود و اقدامات اکتشاف باید با حوزه اقتصادی مربوطه انجام شود.

این مسؤول با اعلام اینکه در حوزه صنعت فعال‌سازی واحدهای تولیدی و ایجاد توسعه واحدهای صنعتی جدید محور ما است، گفت: ایجاد و تکمیل زنجیره غذایی در برنامه کاری است.

اسلامی ادامه داد: یکی از اقدامات اساسی در استان دریافت اطلاعات کامل از وضعیت شهرک‌های صنعتی استان است، آلبوم وضعیت موجود استان کاملا مشخص است و گروه رسیدگی کلینکال تشکیل شده است و هدف ما از احصا این است که تولید و اشتغال پابرجا بماند و برای ماندگاری و فرآیند تولید بازار را گسترش دهیم، تولید وقتی باید انجام شود که بازار از پیش تعیین شده باشد.

وی با اعلام اینکه تملک بانک‌ها در واحدهای صنعتی معضل بزرگ است، گفت: برنامه‌ریزی برای خروج تصدی‌گری بانک‌ها در دستور کار است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه آزادسازی سواحل باید انجام شود، گفت: بخشی را انجام و برخی‌ها هم باید انجام شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 19 اردیبهشت 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۲۱۹۰۰۱۴۶۰ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
این تکمیل شدن بدون برنامه ریزی و پیشگیری چطوری میتونه عملی بشه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین