پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۳۷۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار مازندران با تاکید بر برگزاری جلسات مکرر مسئولان با مردم در شهرستان‌ها، گفت: مدیران استان مازندران مشکلات مردم را به صورت شهرستان محوری مدنظر و برطرف نمایند.

شعار سال: حسن خیریان پور صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری مازندران با تسلیت فوت سانحه جانکاه زمین لرزه شب گذشته اظهار داشت: دهمین جلسه شورای اداری مازندران برای نخستین بار با مدیریت محمد اسلامی استاندار جدید مازندران ایجاد شده است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه هفته کتابخوانی و کتابدار را داریم، تصریح کرد: باید نهضت مطالعه مفید و تعمیق فرهنگ کتابخوانی در کشور و استان گسترش پیدا کند.

خیریان پور با تاکید بر ساخت و تکمیل کتابخانه‌های عمومی و ایجاد و مشارکت عمومی برای ساخت کتابخانه‌های بیشتر در استان، افزود: یکی از سنت‌های دین ما در کشور ترویج فرهنگ وقف بوده که اگر در جامعه این تفکر تقویت شود سبب اجرای نیات واقفان شود.

وی با اشاره به اینکه برای تسهیل در رسیدگی به امور مردم مدیران استان نهایت استفاده را از تفویض‌ها را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند، گفت: مدیران کل رفع مشکلات را به صورت شهرستان محوری مدنظر قرار دهند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه تنظیم بودجه 97 کل کشور در دستور کار دولت است، افزود: مدیران استانی باید با چانه‌زنی بتوانند پیشنهادات اولویت دار را به استاندار اعلام تا به وزیر مربوطه اعلام شود.

خیریان پور با اشاره به در پیش بودن هفته پژوهش، تصریح کرد: دانشگاهیان و اساتید باید از پژوهش در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های مدیریت استان لحاظ قرار دهند.

وی با بیان اینکه باید از همه مکانیزم‌ها در راستای تولید و اشتغال استفاده شود، افزود: توسعه سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی در استان باید تقویت و از سرمایه‌های خرد استان استفاده بهینه شود.

دبیر شورای اداری مازندران با اشاره به اینکه فرمانداران و شهرداران با تشکیل جلسات مدیریت بحران در شهرستان‌ها، گفت: تمهیدات لازم برای مواجهه با بحران‌های احتمالی ناشی از سیلاب و حوادث طبیعی داشته باشند.

آرزو ولی پور نیز در این نشست با اشاره به اینکه کتاب به عضویت ثابت اعضای شورای اداری مازندران قرار گرفته است، اظهار داشت: استاندار جدید مازندران فرهنگ کتابخوانی را در بین مدیران و جامعه ترویج دهد.

وی افزود: هفته کتاب و کتابخوانی را در استان برگزار می‌کنیم و امیدواریم این فرهنگ بتواند در جامعه تاثیرگذار باشد.

در این جلسه فیض الله حکیمی با حکم استاندار مازندران به عنوان مدیرکل حوزه استاندار مازندران منصوب و معرفی شد. همچنین حسن عسگری به عنوان مشاور استاندار و مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار مازندران منصوب شد.

همچنین در این نشست جعفر احمدپور به سمت مدیرعامل جدید شرکت گاز مازندران، عبدالله بهادری به سمت مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، علی کمندی به سمت مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران، واحد عبداللهیان سرپرست جهاددانشگاهی مازندران، محمود چالویی اشرفی مدیر شعب بانک تجارت استان منصوب و معارفه شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 22 آبان 96، کد مطلب: 1572162 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین