پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۹۵۲
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
استاندار خراسان رضوی ارتباط بی واسطه با خدمتگزاران را حق مردم و تکریم و پاسخگویی به آنان را تکلیف مسوولان دانست.

شعار سال: علی رضا رشیدیان در جریان ملاقات عمومی خود با تعدادی از شهروندان تاکید کرد: تعامل مثبت و فزاینده با مردم باید از دغدغه‌های اصلی مسوولان باشد و فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی نیز می بایست اهتمام ویژه ای به این امر داشته باشند.

وی افزود: پیگیری امور و به سرانجام رسیدن مطالبات قانونی و مشروع مردم باید همواره مورد توجه قرار داشته باشد و همگان در چارچوب اختیارات و تکالیف خود، به این امر مبادرت ورزند.

گفتنی است؛ ملاقات عمومی استاندار خراسان رضوی با حضور تعدادی از مدیران ستادی و مسوولان دستگاه‌های اجرایی برگزار می شود و شهروندان به صورت مستقیم و چهره به چهره مشکلات، خواسته‌ها و پیشنهادهای خود را در زمینه‌های با مقام عالی دولت در استان در میان می گذارند.

استاندار خراسان رضوی نیز ضمن بررسی روند پاسخگویی و اطلاع از اقدامات انجام شده از سوی مراجع ذی ربط، در جهت رفع مشکلات هر یک از ملاقات کنندگان دستور اقدام لازم را صادر می کند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 30 مرداد 97، کد مطلب: 743652، www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین