پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۵۷۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
فیفا درصدد است قوانین تیم بازی در تیم ملی را تغییر دهد تا برخی بازیکنان بتوانند در شرایطی در تیمی جدید بازی کنند که در تیمی دیگر هم بازی کرده‌اند.

شعارسال: فیفا درصدد تغییر قوانین بازی‌های ملی است تا بازیکنان بتوانند با تغییر ملیت تیمشان را هم تغییر دهند. طبق قوانین فعلی اگر بازیکنی برای یک تیم ملی یک بازی انجام دهد دیگر نمی‌تواند در تیم ملی کشوری دیگر بازی کند، مگر این که تیم ملی کشورهای تازه‌ تاسیس مانند کوزوو باشد.

سمیر اوجکانی، دروازهبان تیم فوتبال فروزینونه برای آلبانی بازی کرده، اما وقتی اجازهاش از سوی فیفا صادر شد به تیم ملی کوزوو ملحق شد.

همچنین بازیکنان اگر فقط بخواهند در بازی‌های دوستانه بازی کنند هم میتوانند تیمشان را تغییر دهند و به همین دلیل جورجینیو از ناپولی هنوز هم میتواند در تیم ملی برزیل بازی کند، آن هم در شرایطی که دو بازی ملی در ایتالیا دارد.

اما رویترز گزارش داده که فیفا می‌خواهد قوانین را تغییر دهد، یکی از این قوانین این است که اجازه دهد بازیکن تیمش را تغییر دهد، اما در صورتی که دو یا سه بازی ملی انجام داده باشد و دیگر شانسی برای دعوت شدن به تیم ملی نداشته باشد.

فدراسیون بینالمللی فوتبال بر این باور است که دنیا به همراه قانون‌های مهاجرت تغییر کرده و بهتر است در قوانین این سازمان هم تغییراتی اعمال شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 مهر 1396، کدخبر: 4119986 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین