پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۱۴۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
«دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، روز دوشنبه یکم آبان 96، طی حکمی «مهندس محمدرضا مومنی» را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، مهندس محمدرضا مومنی پیش از این مدیرکل اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی بوده و در کارنامه خود سمت های معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان جنوبی، معاون مدیرکل اقتصادی استان خراسان جنوبی و بخشدار مرکزی شهرستان طبس را دارد.

متن حکم به شرح زیر می باشد:

جناب آقای محمدرضا مومنی

سلام علیکم

نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "معاون توسعه مدیریت و منابع" سازمان دامپزشکی کشور منصوب می‌شوید.

شایسته است با بهره گیری از ظرفیت های موجود در سازمان به ویژه توان و استعداد تخصصی کارشناسان ذیربط و با بهره‌گیری از روش‌های علمی و روزآمد و توسعه سامانه های الکترونیکی موجود در جهت ارتقاء مدیریت سرمایه نیروی انسانی و تسهیل و روان سازی گردش امور اداری و مالی سازمان اهتمام نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اصول اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

دکتر علیرضا رفیعی پور

رئیس سازمان دامپزشکی کشور

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ انتشار:1آبان1396، کدخبر: 37801: www.hakimemehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین