پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۵۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: نخستین دوره مسابقات تواشیح جامعه کار و تلاش و تعاون از ۱۰ آبان ماه در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

شعار سال: رضا نقی زاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مسابقات ۱۰ و ۱۱ آبان ماه سال جاری به میزبانی ارومیه برگزار می شود افزود: این رقابت ها به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی این مسابقات برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: این میزبانی یک افتخار برای آذربایجان غربی و مردم آن به حساب می‌آید چرا که مردم این استان دارای پیشینه فرهنگی و تاریخی غنی بوده و همواره پای اسلام و انقلاب ایستادگی کرده و آن را همراهی کرده‌اند.

نقی زاده با بیان اینکه ۱۲۰ شرکت کننده از ۱۹ استان در قالب ۲۰ تیم در این مسابقات که به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقات توسط داوران بین‌المللی و توانمند که اهل آذربایجان غربی هستند داوری می‌شود.

وی گفت: ۱۰ روز پیش نیز ۱۲ امین دوره مسابقات قرآنی جامعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان غربی برگزار شد که نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری می‌روند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی وزارت کار و مدیران ارشد وزارت کار به این مسابقات می‌آیند و از نزدیک با برگزاری مسابقه در جریان قرار می‌گیرند و استاندار آذربایجان غربی نیز راهبری این مسابقات را در اختیار دارد.

نقی زاده بیان کرد: چهره‌های ملی نیز در رادیو و سیمای قرآنی برای این مسابقات به ارومیه سفر می‌کنند و صداوسیمای استان و کشور نیز این مسابقات را به صورت زنده پوشش می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی اظهار کرد: ساعت هشت روز چهارشنبه افتتاحیه مسابقات تواشیح را خواهیم داشت و ساعت دو بعد از ظهر نیز در روز پنج شنبه نیز اختتامیه آن برگزار می‌شود.

وی افزود: در افتتاحیه مسابقات نیز همزمان با کل کشور ۱۰۰ سفیر نوجوان و نونهال و ۱۰ سفیر طلایی انتخاب و معرفی می‌شوند تا بتوانند در زمینه اشاعه فرهنگ کار و تلاش فعالیت کنند که این ۱۰۰ سفیر در سنین ۲ تا ۱۲ سال قرار دارند و هرکدام دارای ظرفیت و توانمندی‌های بسیاری هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 7 آبان 96، کد مطلب: 4128433 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین