پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۵۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مرزنشین خراسان رضوی گفت: ضریب صادرات تعاونی‌های مرزنشین خراسان رضوی کاهش یافته است.

شعار سال: یاسر فیضی اظهار داشت: یکی از مباحثیکه در برنامه ششم توسعه در نظر گرفته شده بالا بردن سهم بخش تعاون به 25 درصد در اقتصاد کشور است که با این رویه کنونی این اقدام قابل اجرایی شدن نیست.

وی با اشاره بهمشکلاتی که با کاهش سهمیه‌های تعاونی‌های مرزنشین در خراسان رضوی به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: این موضوع صادرات این تعاونی‌ها را کاهش داده و این در حالی است که تنها مزایای محدودیبرای این افراددر نظر گرفته می‌شود واز بین رفتن آنها میلیبرای باقی ماندن در مرز ایجاد نمی‌کند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مرزنشین خراسان رضوی تأکید کرد: فعالیت تعاونی‌های دارای اعضای بالامانند مرزنشینان در استانی مانند خراسان رضوی که مرز مشترک زیادی داشته و خالی ماندن آنها مشکلات زیادی را می‌تواند برای امنیت به وجود بیاورد؛ راهی مطمئن است که این افراد را به باقی ماندن در مرزها تشویق می‌کند.

فیضی بیان کرد: مصوبه‌ای که برای مرزنشینان در نظر گرفته شده و سهمیه‌هایآن‌ها را کاهش داده سبب ایجاد نارضایتی بین این افراد شدهو با توجه اینکه میزان صادرات تعاونی‌های مرزنشین همواره از واردات آنها بسیار بالاتر بوده نباید بهانه مدیریت واردات این تعاونی‌ها حداقل در خراسان رضوی آورده شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون پیگیری‌های زیادی از مجلس شورای اسلامی برای اصلاح این مصوبات انجام شده و امید می‌رود با توجه به مشکلات به وجود آمده این مصوبه اصلاح شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 13 آبان 96 ، کد مطلب: 1564352: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین