پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۷۵۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ٢١٠ دستگاه استانی و اداره شهرستانی به شبکه دولت متصل هستند.

شعار سال: عباس رسولی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در آینده نزدیک همه ادارات شهرستانی واستانی به این شبکه متصل می شوند.

وی با بیان اینکه نتایج این اقدامات در آینده نزدیک برای مردم مشخص می شود، اظهار داشت: توسعه شبکه دولت در دستگاههای اجرایی استان و اتصال و بهره‌گیری ادارات شهرستانی از خدمات این شبکه یک امر ضروری است.

رسولی ارتقا توانمندی مدیران فناوری اطلاعات در خصوص آشنایی و مقابله با تهدیدات سایبری و مقابله با بدافزارهای رایانه‌ای را ضروری دانست.

وی افزود: در راستای آگاهی رسانی، بررسی و رفع مشکلات مخابراتی دستگاههای اجرایی و معرفی مرکزآگاهی رسانی، پشتیبانی و امداد رایانه‌ای و تبیین وظایف آن مرکز نیاز است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 17 آبان 96، کدمطلب:4137998، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین