پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۰۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
مکان های خوفناکی در ایران وجود دارد که با رفتن به آنجا ترس را لمس خواهید کرد.

شعارسال: اکثر مکان های ترسناکی که در ایران وجود دارند بر اساس داستانی خاص و مرموز به این جایگاه رسیده اند؛ داستانهای عجیب و گاهی باور نکردنی که می تواند حس کنجکاوی هر انسانی را برای سفر به این مناطق بر انگیزد.

داستان هایی همچون ریگزار جن که به عنوان ترسناک ترین منطقه ایران محسوب می شود که هیچ برگشتی را برایش تصور نمی کنند.

در ادامه ترسناکترین مناطق ایران را به ترتیب معرفی خواهیم کرد.

غار قاتل

غار قاتل که در 12 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه وجود دارد جزء رمزآلودترین مکان های ایران محسوب می شود. این غار برخلاف زیبایی منحصر به فردش، مشکل خاصی نیز دارد؛ قرار گرفتن در ارتفاع 3050متری کوه آن هم با وجود عمیق ترین و صعب العبورترین راه ها این غار را به غار قاتل معروف کرده است.

گورستانی برای جن ها

گورستان جن در روستای تیس نزدیک شهر چابهار در استان سیستان و بلوچستان جای گرفته است. قبرستان جن به مانند نامش مکانی ترسناک محسوب می شود که مردم تیس این قبرستان را مکان دفن اجنه می‌دانند.

در این قبرستان، طرز قرار گرفتن قبرها باعث ایجاد حفره ای شده است که پرسش های زیادی را به وجود آورده است. بومی های این منطقه معتقدند با تاریکی هوا، اجنه ها بر سر مردگان خود حاضر می شوند و هرکس شب تنها گذرش به این گورستان بیافتد مورد نفرین قرار خواهد گرفت.

جنگلی که جیغ می کشد

در نزدیکی مشهد جنگلی عجیب وجود دارد که به گفته مردم بومی آن منطقه، شب صدای وحشت انگیزی از آن به گوش می رسد که شبیه صوت یا جیغ است. هرچند برخی از اهالی صدای ایجاد شده را به ملخ هایی نسبت می دهند که در جنگل وجود دارند.

محل گذر ارواح

دره ستاره ها بر اساس داستانهای که سالهاست، نسل به سنل می چرخد هر انسانی را کنجکاو می کند تا به این منطقه سفر کند. این دره در جزیره قشم قرار دارد و بلعکس زیبایی قشم، دره ستاره محلی ترسناک محسوب می شود .

برخی از اهالی معتقدند که با تاریک شدن هوا، این دره محل رفت و آمد ارواح می شود؛ هر چند این موضوع تا به حال اثبات نشده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 21آبان1396 ، کدخبر: 6300721: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین