پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۰۷۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: مدل غیر حجمی تعرفه سرویس های ثابت اینترنت در کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی به تصویب رسیده است و تا 2روز دیگر جزئیات آن اعلام می شود.

شعارسال:محمدجواد آذری جهرمی روز یکشنبه در صفحه اینستاگرام خود با اعلام این خبر نوشت: پس از 2 ماه کار فشرده و انجام مطالعه های اقتصادی و مذاکره با اپراتورها و نیز جمع بندی نظرهای کاربران، امروز و در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات، مدل غیرحجمی تعرفه سرویس های ثابت به تصویب رسید.

آذری جهرمی به مردم وعده داد، جزئیات این طرح تا دو روز آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سیزدهم شهریورماه امسال با انتشار عکسی از دستفروشی صفحه های فشرده حاوی فیلم در کنار خیابان، در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: عزم ما برای اصلاح نظام تعرفه اینترنت جدی است.

سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران(رگولاتوری) هیجدهم شهریور از در دستور کار قرار گرفتن بررسی نظام تعرفه اینترنت مطابق با خواسته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

«حسین فلاح جوشقانی»  افزود: رگولاتوری مطالعه درباره چگونگی اصلاح نظام تعرفه ای اینترنت را در دستور کار دارد که پس از مطالعه کامل و بررسی های کارشناسی، نتایج آن به کمیته تنظیم مقررات و ارتباطات اعلام می شود.

کاهش تعرفه اینترنت و افزایش سطح دسترسی عموم به این خدمت، از دستاوردهای دولت تدبیر و امید به شمار می رود به شکلی که در دولت یازدهم در 2 مرحله تعرفه اینترنت حدود 50 درصد کاهش یافت و با هم کدسازی، هزینه تلفن ثابت بویژه در شهرهای کوچک نیز پایین آمد.

طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نرخ اینترنت ثابت در سال 1392 برابر 34 هزار و 287 ریال بود که اکنون به 15 هزار و 400 ریال رسیده است.

نرخ اینترنت ثابت در شهرستان ها نیز در سال 1392 برابر 35 هزار و 236 ریال بود که به 9 هزار و 60 ریال کاهش یافت.

با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات هزینه استفاده از اینترنت در محتوای داخلی کاهش چشمگیر یافته و در برخی خدمات نظیر فیلیمو یا آپارات رایگان شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ،تاریخ انتشار21 آبان96،کدخبر: 82727318، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین