پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۰۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تعلیم و تربیت و تقویت علم، دانش و فرهنگ رونق کار و تلاش نقش اساسی در دستیابی سریع‌تر به اهداف توسعه‌ای ایفا می‌کند.

شعار سال: استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تعلیم و تربیت و تقویت علم، دانش و فرهنگ رونق کار و تلاش نقش اساسی در دستیابی سریع‌تر به اهداف توسعه‌ای ایفا می‌کند.

 «اقبال عباسی» در ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهار محال و بختیاری در سال جاری، با بیان این‌که فرهنگ تجلی فرهنگ‌ها و نوع نگاه فرهنگی، تاریخی، مدنی و مذهبی ملت‌هاست، اظهار کرد: هر قومی با تجلیات فرهنگی، مدنی و مذهبی خود عمق فرهنگ یک ملت را می‌سازد.

وی عنوان کرد: تعلیم و تربیت و کار و تلاش دو وظیفه مهم است که باید فرزندانمان را به سمت آن‌ها سفارش کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: رعایت عدالت و توزیع عادلانه امکانات با هدف شتاب بخشی به روند توسعه یکی از برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به اینکه مردم اقوام مختلف کشور با توجه به آداب و رسوم مختلف، فرهنگ‌های متعددی را شکل می‌دهند، گفت: اسلام با توجه به نگاه همه‌جانبه‌ای که دارد می‌تواند این فرهنگ‌های مختلف را تقویت کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه علمای علم توسعه سرمایه‌های فکری و مادی را عامل توسعه جوامع می‌دانند، عنوان کرد: اکنون متخصصان این حوزه به این نتیجه رسیده‌اند که اقتصاد باید منجر به نشاط اجتماعی شود.

عباسی عدالت و نشاط اجتماعی را دو مؤلفه مهم پیشرفت جوامع برشمرد و افزود: در کشور ما به برکت فرهنگ اصیل اسلامی نشاط وجود دارد اما توسعه و پیشرفت کم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تعلیم و تربیت و تقویت علم، دانش و فرهنگ رونق کار و تلاش نقش اساسی در دستیابی سریع‌تر به اهداف توسعه‌ای ایفا می‌کند.

وی با اشاره به این‌که استکبار جهانی با توجه به پیشرفت علم و دانش برای 50 سال آینده و سلطه بر کشورهای دنیا برنامه‌ریزی می‌کند، تصریح کرد: ما باید با علم‌اندوزی و کار و تلاش بیشتر نیازهایمان را رفع کرده تا محتاج دیگران نباشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 25 آبان 96، کدمطلب:96082515178، www.isna.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
و این همون اهمیت ارتباط بین صنعت و دانشگاست
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین