پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۶۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش تامین داروهای کمیاب بیماران خاص در مناطق زلزله زده را برعهده گرفته و این اقلام دارویی را در سریعترین زمان ممکن برای این دسته از افراد فراهم می کند.

شعار سال: امیر شهنام بابلی روز یکشنبه اظهار کرد: از زمان وقوع حادثه زلزله مهیبی که هفته قبل بوقوع پیوست، ارتش 2 کار مهم را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: یکی از آن ها تامین داروی بیماران خاص و صعب العلاج است که پس از دریافت آمار و نیازمندی ها، اقدام به تامین آن ها خواهد کرد.
امیر بابلی یادآور شد: این دسته از بیماران به بیمارستان ارتش مستقر در بیمارستان سرپل ذهاب مراجعه کرده و مشخصات داروهای مورد نیاز خود را اعلام کنند.
رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: پس از جمع آوری اطلاعات، داروهای آنان از طریق پرواز به کرمانشاه و سپس به مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد.
وی تاکید کرد: ارتش خود را فدایی ملت می داند و تمامی این داروها به صورت کاملا رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد.
بابلی همچنین دیگر وظیفه ارتش در قبال زلزله زدگان را اعزام تیم های بهداشتی و روانشناس به منطقه ذکر کرد و گفت: مردم مناطق زلزله زده به دنبال حادثه زمین لرزه شدید دچار تالم روحی فراوانی شده اند و نیاز به بازسازی روحی و روانی دارند.
وی در پایان گفت: ارتش با تمام توان و تجهیزات خود را تا پایان ساماندهی کامل افراد زلزله زده در کنار مردم خواهد ماند.
در زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه هفته قبل (21 آبان) که 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم به جا گذاشت، حدود 30 هزار واحد مسکونی نیز به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزیی شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 28 آبان 96، کدمطلب:82735543، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین