پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۶۷۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
جودی گفت: مبلغ ۵ میلیون تومان برای تمامی زلزله زدگان در نظر گرفته شده تا به هر شیوه که می‌خواهند برای خود اسکان موقت تهیه کنند.

شعار سال: مجید جودی مدیرکل ارزیابی و بازسازی بنیاد مسکن بابیان اینکه شیوهاسکان موقت واحد‌های زلزله زدهدر این حادثه متفاوت است، اظهار کرد: در گذشته شیوه اسکان موقت به شکل کانکس بود، اما در این حادثه با پرداخت نقدی، سعی شده به آسیب دیدگان کمک رسانی شود.

وی با بیان اینکه برای اسکان موقت،۵ میلیون تومان کمک نقدیدر نظر گرفته شده است،گفت: آسیب دیدگان می‌توانند با این ۵ میلیون تومان، واحدی را برای اجاره، تهیه یا در خانه اقوام برای مدت کوتاهی ساکن شده و از این مبلغ برای معیشت خود استفاده کنند.

جودی در ادامه افزود: برخی از متقاضیان نیز می‌توانند ازبازیافتمصالح ساختمانی،بصورت کوتاه مدت، اتاقکی برای خود بسازند.

مدیرکل ارزیابی و بازسازی بنیاد مسکن، تصریح کرد: پرداخت نقدی به زلزله زدگان، شیوه مناسبی است که می تواند حق انتخاب برای متقاضیان را فراهم کند.

جودی در پایان گفت: به این منظوربنیاد مسکن تفاهم نامه‌ای برای اسکان موقت زلزله زدگان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء منعقد کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 28 آبان 96، کدمطلب:۶۳۲۷۰۰۱، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین