پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۶۶۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
استاندار لرستان گفت: اقدامات اولیه وقوع زلزله مستندنگاری شود.

شعارسال: دکتر سید موسی خادمی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان هدف از تشکیل این نشست را بررسی خدمات و کمک‌های ارائه شده به زلزله‌زدگان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: باید از این موضوع جمع‌بندی داشته باشیم و گزارش عملکرد را به مرکز ارسال کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین استعدادسنجی کنیم که استان تا چه میزان می‌تواند پای کار بیاید و از همان ساعات اولیه به چه اندازه توانسته است اقدام کند.

خادمی با بیان اینکه خیلی از کمک‌های استان به صورت مردمی و خودجوش به کرمانشاه ارسال شده است، گفت: تمامی اطلاعات دستگاهها در این زمینه تا روز دوشنبه باید تکمیل و ارائه شوند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقدامات اولیه در زمان اتفاق زلزله باید به‌موقع و سریع صورت گیرد، ادامه داد: در همان ساعات اولیه در استان کرمانشاه نیز نمی‌دانستند که عمق فاجعه چگونه بوده و چه کمک‌هایی می‌خواهند.

وی گفت: باید مشخص شود در ساعات اولیه وقوع زلزله چه اقداماتی انجام شده است برای همین در این رابطه میبایست مستندنگاری شود.

خادمی با بیان اینکه در سیستم‌ها مستندسازی نداریم و مدیران بعدی از روند اقداماتی که قبلا انجام شده اطلاعی ندارند، اظهار کرد: برای همین مستندسازی مهم بوده و با آن می‌توانیم ارزیابی کنیم که چقدر آماده بودیم و در ساعات اولیه چه کارهایی انجام شده است.

استاندار لرستان ادامه داد: مستندسازی می‌تواند در رفع عیوب و کاستی‌ها استفاده شود برای همین گزارش‌گیری‌ها باید انجام شوند.

وی شیرازه کار را اقدامات اولیه در 24 ساعت اول عنوان کرد و گفت: هنر مدیریت در این زمان نشان داده می‌شود.

خادمی با بیان اینکه در جلسه بعدی باید گزارش عملکردها در ساعات اولیه و بعدی ارائه شود، افزود: کمک‌ های لرستان به کرمانشاه ادامه خواهد داشت و تمامی دستگاه‌ها باید تمام سعی خود را در این راستا داشته باشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 28آبان1396 ، کدخبر: 96082816135: www.isna.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین