پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۲۸۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
وزیر دفاع گفت: به برکت دوران دفاع مقدس، امروز پایه دفاعی و امنیتی کشور مثال زدنی در جزیره پر تلاطم منطقه است.

شعارسال: امیر سرتیپ حاتمی در پانزدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان با تسلیت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و امام رضا (ع) اظهار داشت: مردم ایران با احساس مسئولیت در زمینه کمک رسانی به مردم کرمانشاه و مناطق زلزله زده پای کار آمده و تلاش کردند.

وی گفت: جلوه های زیبایی در همیاری، همدلی و کمک به مردم زلزله زده دیده شد که باید تلاش شود پای کار بمانیم تا به سرانجام برسد.

وزیر دفاع با بیان اینکه دولت تصمیمات خوبی را دیروز با سرعت برای حل مشکل هموطنان در کرمانشاه گرفت، افزود: نیروهای مسلح خیلی سریع پای کار آمدند.

امیر حاتمی بیان داشت: می توان کارهای خوبی را در چهار سال دولت دوازدهم برای مجموعه استان انجام داد.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی کاری کنیم که اقتصاد کشور در مقابل فشار، تحریم،محرومیت و خصومت دوام یافته و رشد  تعالی کشور را تضمین کند.

وزیر دفاع ادامه داد: ملت ایران بهتر از همه می فهمند که هر جایی دشمن حس کند ما ترقی می کنیم بدون هر گونه ترحم به آن فشار وارد  می کند.

امیر حاتمی با اشاره به اینکه روز اول انقلاب دشمن احساس کرد که می تواند امنیت ما را مورد تهاجم قرار دهد چرا که احساس می کرد نقطه ضعف کشور ما نظامی و دفاعی است، افزود: صدام به این دلیل که ظرف یک هفته نظام اسلامی را ساقط کند،به ایران حمله کرد.

وی گفت: صدام فکر می کرد نیروهای مسلح ما در چنین شرایطی توانایی مقابله را ندارند.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه با همت، دلیری و ایستادگی همه مردم ایران،نیروهای مسلح و هدایت مقام معظم رهبری در دوران دقاع مقدس موفق شدیم، افزود: به برکت آن دوران، امروز پایه دفاعی و امنیتی کشور مثال زدنی در جزیره پر تلاطم منطقه است.

امیر حاتمی با بیان اینکه دشمن حس می کرد که اقتصاد نقطه ای است که می تواند نظام اسلامی را تحت فشار قرار دهد،افزود: با هوشمندی مقام معظم رهبری این توطئه شناسایی شد.

وی حرکت های اقتصاد مقاومتی در کشور را برجسته دانست و گفت: باید بپذیریم با مسائل و مشکلات قابل توجهی روبرو هستیم.

وزیر دفاع تصریح کرد: هسته ای و قدرت دفاعی بهانه است و هیچ آدم عاقلی نمی پذیرد که کشوری قدرت دفاعی نداشته باشد.

امیر حاتمی با اشاره به اینکه قدرت دفاعی هر کشوری از زیرساخت های اصلی حرکت آن کشور محسوب می شود،ادامه داد: اگر قدرت دفاعی نباشد، نمی توان سرمایه گذار جذب کرده و امنیت را تامین کرد.

وی با بیان اینکه میان آنچه که انجام شده وآنچه که باید انجام شود، فاصله قابل توجهی وجود دارد،گفت: پر کردن این فاصله نیازمند حرکت جدی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید باور قطعی داشته باشیم که ما می توانیم چرا که دارای ظرفیت ها، امکانات،علم،زیرساخت ها و منابع و نیروی انسانی خوبی هستیم.

وزیر دفاع  برضرورت توجه به فرهنگ و مدیریت جهادی تاکید کرد و گفت: ما می دانیم که باید در مقابل توطئه های دشمن جهاد کرد و هر آنچه داریم از استعداد و ظرفیت عقلی، علمی، جسمی و مالی را پای کار آورده و نستوه و خستگی ناپذیر باشیم.

امیر حاتمی با بیان اینکه در حال حاضر ما در جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم و باید با همت بلند،خستگی ناپذیری، باور و اعتقاد به کار راه درست را در پیش گرفت، افزود: باید تلاش شود تا مردم امیدوار باشند که ما می خواهیم،می توانیم  و در نهایت کار انجام شدنی است.

وی برضرورت توجه به اولویت ها تاکید کرد و گفت: مدیریت با فرهنگ جهادی باید همراه شود تا به نتیجه مطلوب رسید.

این مسئول با بیان اینکه ارزیابی فعالیت ها باید مورد توجه باشد، خاطرنشان کرد: نقد منصفانه عملکرد بدون متهم کردن یکدیگر ضروری است.

وزیر دفاع برضرورت نوآوری در فعالیت ها تاکید کرد و گفت: توجه به مردم و استفاده از ظرفیت های مردمی باید در اقتصاد مقاومتی مورد توجه باشد.

امیر حاتمی برضرورت مدیریت مصرف تاکید کرد و گفت: حوزه صادرات در اقتصاد مقاومتی مهم است که باید مورد توجه باشد.

شعارسال، با اندکی نلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار 26 آبان 96، کدخبر:1237408 ، www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین