پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۰۷۹
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه در مراسم دانش آموختگی، اعطای درجه و سردوشی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی بیانات بسیار مهمی را ایراد فرمودند.

شعارسال: حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در آستانه هفته دفاع مقدس در مراسم دانش آموختگی، اعطای درجه و سردوشی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی تاکید کردند: هر حرکت غلط در برجام با عکس‌العمل جمهوری‌اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

مهم ترین محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:
** سردمداران نظام سلطه به ویژه آمریکا و دنباله روهای آن در ایجاد ناامنی در ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی سابقه دارد.
** با وجود همه اقدامات و حرکات شرارت آمیزی که برای سلب امنیت از کشور در طول 38 سال گذشته انجام شد، اما سازمان‌های مسلح از جمله نیروی انتظامی و جوانان مومن، با کمال رشادت و قدرت ایستادند و از امنیت کشور دفاع کردند.
** در شرایطی که دست‌های آلوده دشمنان، بذر تروریست را در منطقه پاشیده‌اند، تامین امنیت کشور و همچنین مقابله نیروی انتظامی با مفاسد و اشرار بسیار حائز اهمیت است.
** علت ناامنی کنونی در منطقه به دخالت‌های شرارت‌آمیز و شیطنت‌آمیز آمریکا و صهیونیسم برای نفوذ در منطقه و تامین منافع نامشروع خود و تضعیف ملت‌هاست.
** آمریکایی ها و صهیونیست ها یک روز داعش را به‌وجود می‌آورند و هنگامی که با همت مقاومت و جوانان مومن، داعش به نفس‌های آخر خود رسیده است به دنبال راه های خباثت‌آمیز دیگر می‌روند اما به توفیق الهی و به همت جوانان ایران و جوانان مقاومت بار دیگر بینی کارگزاران نظام سلطه به خاک مالیده خواهد شد.
** تنها راه مقابله با نفوذ و طمع‌ورزی قدرت‌های سلطه‌گر به ویژه آمریکا احساس توانایی ملت‌ها و دولت‌های منطقه و بکارگیری آن است.
** آمریکایی ها درباره برجام هر روز از خود یک شرارت و یک شیطنت نشان می دهند که نشانگر صحت فرمایش امام بزرگوار است که آمریکا را شیطان بزرگ می‌خواندند و در حقیقت رژیم ایالات متحده آمریکا، خبیث‌ترینِ شیطان‌ها است.
** بر اساس برآورد کارشناسی و دقیق متخصصان، کشور تا چند سال آینده برای تامین برق خود، نیازمند حداقل 20 هزار مگاوات برق تولیدی از نیروگاه‌های هسته ای است.
** مسئولان کشور به این نتیجه رسیدند که مذاکره کنند و از بخشی از حق خود نیز صرف‌نظر کنند تا تحریم‌ها برداشته شود اما امروز می‌بینیم به ‌رغم همه قرارها و تعهدها و بحث‌های فراوان در مذاکرات، برخورد آمریکا با این مذاکرات و نتیجه آن به طور کامل ظالمانه، قلدرمآبانه و زورگویانه است.
** مسئولان باید به سردمداران فاسدِ رژیم ایالات متحده آمریکا اثبات کنند که به مردم خود متکی هستند و ملت ایران که ملتی مقتدر است به برکت اسلام، زیر بار زور نمی رود و کُرنش نخواهد کرد.
** آمریکایی‌ها بدانند ملت ایران بر مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود خواهد ایستاد و در مسائل مهمِ مربوط به منافع ملی، عقب‌نشینی در قاموس جمهوری اسلامی معنی ندارد و پیش خواهد رفت.
** دشمن بداند اگر زورگویی و قلدرمآبی در نقاط دیگر جهان جواب می‌دهد در جمهوری اسلامی جواب نخواهد داد و این نظام، راست‌قامت و مقتدر ایستاده است.
** مسئولان فاسد، دروغگو و فریبکارِ آمریکا، وقیحانه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را به دروغ‌گویی متهم می‌کنند، در حالی‌که ملت ایران صادقانه حرکت و اقدام کرده و صادقانه نیز این مسیر را تا آخر خواهد پیمود.
** آمریکایی ها دروغگو هستند، دروغگو کسانی هستند که برای هیچ ملتی، سعادت و خوشبختی قائل نیستند و تامین منافع نامشروع خود را به هر قیمتی جایز می‌دانند.
** ملت ایران محکم ایستاده است و هر حرکت غلط نظام سلطه در قضیه برجام با عکس العمل جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.
** در موضوع تصادفات جاده ای باید نیروی انتظامی و دستگاه های دیگر همچون وزارت راه و مراکز صنعتی، سهم خود را در جلوگیری از بروز چنین حوادث تلخ و ناگواری مشخص کنند و با برطرف کردن نقاط ضعف، وظیفه خود را انجام دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 27 شهریور 96 ، کد مطلب:82668204 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین