پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۴۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
بانک مرکزی از افزایش ۳۰ درصدی واردات محصولات کشاورزی در دولت یازدهم نسبت به دولت‌های نهم و دهم خبر داد.

شعار سال: بر اساس آمار بانک مرکزی، در چهار ساله دولت یازدهم (۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵) مجموعا ۷۷ میلیون و ۳۴۷ هزار تن محصولات کشاورزی به کشور وارد شده است.

این در حالی است که دولت دهم در چهار سال عمر خود حدود نه میلیون تن محصولات کشاورزی کمتری وارد کشور کرد. در فاصله سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ مجموعا ۶۸ میلیون و ۵۳۲ هزار تن محصولات کشاورزی به کشور وارد شده بود. بر این اساس، واردات محصولات کشاورزی در دولت یازدهم نسبت به دولت دهم ۱۳ درصد بیشتر شده است.


گزارش بانک مرکزی نشان می‌دهد دولت یازدهم نسبت به دولت نهم، نیز ۵۳ درصد محصولات کشاورزی بیشتری وارد کشور کرده است. در چهار سال دولت نهم ۵۰ میلیون و ۵۶۵ هزار تن محصولات کشاورزی به کشور وارد شده بود.

بدین ترتیب دولت‌های نهم و دهم به طور میانگین ۵۹ میلیون و ۵۴۸ هزار تن محصولات کشاورزی به کشور وارد کردند که این رقم در دولت یازدهم با رشد ۳۰ درصدی به ۷۷ میلیون و ۳۴۷ هزار تن رسید.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت مشرق، تاریخ 2 آذر 96، کد مطلب: 801339: www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین