پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۵۳۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
معاون اول نخست‌وزیر کویت در دیدار با پادشاه سعودی، نامه امیر این کشور را تقدیم وی کرد.

شعارسال: «سلمان بن‌عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی، روز پنجشنبه با «شیخ صباح خالد الحمد الصباح» معاون اول نخست‌وزیر و وزیر خارجه کویت دیدار کرد.

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) گزارش داد، وزیر خارجه کویت در جریان این دیدار در کاخ «الیمامه»، نامه «صباح الشیخ صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کشورش را به ملک سلمان تحویل داد.جزئیات و محتوای این نامه فاش نشده است.

سفر وزیر خارجه کویت به ریاض دو روز پس از استقبال امیر کویت از برادر «شیخ تمیم بن‌حمد آل‌ثانی» امیر قطر، صورت می‌گیرد.

خبرگزاری رسمی کویت (کونا) پیشتر گزارش داده بود که «جاسم بن‌حمد آل‌ثانی» نماینده شخصی امیر قطر پیامی شفاهی از وی به شیخ صباح منتقل کرده است.

گفتنی است امیر کویت در تلاش برای حل در روابط شورای همکاری خلیج‌فارس، به ایفای نقش میانجیگرانه میان قطر از یک‌سو و عربستان سعودی، بحرین، مصر و امارات از سوی دیگر اقدام می‌کند.

در همین راستا، «احمد الجارالله» سردبیر روزنامه «السیاسه» کویت و از اعضای هیات اعزامی کویت به ریاض تأکید کرده است که نشست شورای همکاری خلیج‌فارس اوایل دسامبر آینده در کویت برگزار خواهد شد و این امر، نشان از گشایش قریب‌الوقوع در بحران خلیج‌فارس است.

الجارالله در گفت‌وگوی اختصاصی با تلویزیون «دویچه‌وله» آلمان، اعلام کرد که نشست شورای همکاری خلیج‌فارس در دسامبر آینده برگزار خواهد و تمامی اعضا از جمله قطر در آن حضور خواهند داشت.

این در حالی‌ست که پیشتر گمانه‌زنی‌ها حاکی از لغو نهایی نشست شورای همکاری در کویت در سایه بروز بحران چهار کشور عربی با قطر، بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 3 آذر 1396 ، کدخبر: 1582551 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین