پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۵۷۰
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سفر به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دید و بازدیدهای زیادی را در دستور کار قرار داد .

شعار سال: سید هادی حسینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیبه همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار، نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامیاز پروژه تالار مرکزی یاسوج بازدید کرد.

بازدید از پروژه غیرفعال ساختمان جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد ، نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نشست با مدیرکل و کارکنان اداره کل ارشاد استان، نشست با روسای ادارات ارشاد شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه های سفر حسینی به این استان بود.










شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 1 آذر 96، کد مطلب: 103952: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین