پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۰۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال حاضر سیاست دولت کوچک کردن بدنه اصلی دولت و برون سپاری خدمات است که متاسفانه ادارات ارشاد اسلامی در این زمینه موفق نبوده‌اند.

شعار سال: علی اصغر کاراندیش در دیدار با استاندار قزوین اظهار داشت: برون سپاری خدمات علاوه برکاهش هزینه‌های اضافی از روی دوش دولت افزایش کارآمدی و کیفیت بهتر خدمات را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: واگذاری امور تصدی گری به بخش خصوصی در حال حاضر از مهم‌رترین محورهای فعالیت در ادارات ارشاد است و امیدواریم اداره ارشاداستان قزوین نیز بتواند در این زمینه موفق عمل کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در این سفر به قزوین با بررسی روند پیشرفت پروژه تالار شهر قزوین گفت:در حال حاضر تنها 11 درصد از این پروژه پیشرفت داشته است که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

کاراندیش افزود: البته یکی از دلایلی که این پروژه در مقاطع مختلفی متوقف شد تغییر وضعیت‌ها از استانی به ملی و سپس به ملی استانی بود که بلاتکلیفی در خصوص چگونگی تامین بودجه را ایجاد کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: تالار شهر قزوین می‌تواند به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی و هنری در شهر قزوین باشد که بسیاری از مشکلات موجود در این حوزه را رفع خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: متاسفانه در چندین مرحله این پروژه متوقف شد و اعتبارات مورد نیاز به آن تزریق نشد در حالی که طبق پیش‌بینی‌ها باید این پروژه بسیار زودتر تحویل و به بهره برداری می‌رسید.

کاراندیش اعتبار لازم برای ساخت این پروژه عظیم شهری را 35 میلیارد تومان دانست و گفت: از منابع استانی 4 میلیارد و 700 میلیون به این پروژه اختصاص داده شده است که برای اجرای کار اصلا کافی نیست.

وی بیان کرد: 300 میلیون تومان اعتبار دیگر نیز برای سرعت بخشیدن به کار این پروژه از سوی وزارت ارشاد اختصاص یافته است که امیدواریم سبب تسریع در اجرای کار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال آینده با تخصیص اعتبارات بیشتر بتوانیم زمینه را به جهت تکمیل و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر آن برای خدمت به جامعه هنری قزوین فراهم کنیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کد مطلب: 1282340:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
تا زمانی که رویکرد ارشاد، دستوری و غیر ارشادی است، امکان برون سپاری وجود ندارد و ضعیف خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین