پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
پس از اقدام حاشیه‌ساز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی که منجر به واکنش افکار عمومی و رسانه‌ها شد، اعظم روانشاد در ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد ابقا شد.
شعارسال: هفته گذشته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان شاهد رخداد عجیبی بود تا سرپرستی که هنوز دو روز کاری از انتصابش نگذشته بود برکنار و برای ارشاد خرم‌آباد مدیر جدید معرفی شود.

حکم سرپرستی «اعظم روانشاد» بر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد روز چهارشنبه رسانه‌ای شد و روز شنبه هفته بعد در اقدامی قابل‌تأمل مدیرکل ارشاد لرستان دست‌به‌قلم برد تا برای فریدون کریمی فر حکم جدیدی را صادر کند.

این موضوع شائبه‌هایی را درزمینهٔ دو انتصاب در ادارات ارشاد خرم‌آباد و پلدختر ایجاد کرد تا نماینده مردم پلدختر در مجلس ضمن تأکید بر مواضع قبلی خود در مورد مدیرکل ارشاد لرستان، شائبه‌های به وجود آمده را رد کند.

اما اقدام عجیب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان موجب واکنش اصحاب مطبوعات و فعالان رسانه‌ای استان هم شد تا این امر منجر به عقب‌نشینی مدیرکل حاشیه‌ساز ارشاد لرستان و ابقای اعظم روانشاد شود.

صبح امروز پنج‌شنبه در مراسمی اعظم روانشاد به‌عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد منصوب و معارفه شد تا بالاخره با برگزاری این مراسم حواشی روزهای اخیر کمی فروکش کند؛ هرچند که همچنان برخی از اقدامات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مورد سؤال افکار عمومی است.

طی ماه‌های اخیر به دنبال اکران تئاتر حاشیه‌ساز در جشنواره تئاتر استان لرستان موضوع برکناری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در رسانه‌های مختلف مطرح شد، موضوعی که حتی استاندار لرستان نیز به آن واکنش نشان داد و خواستار عذرخواهی حمیدرضا حنان به خاطر توهین به شهدا شد.

گفته می‌شود در جلسه اخیر مجمع نمایندگان لرستان با وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی برخی از موارد و انتقادات پیرامون عملکرد مدیرکل ارشاد لرستان به اطلاع وزیر رسیده است و صالحی امیری قصد سفر به لرستان را دارد.

حواشی متعدد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان طی مدت تصدی حمیدرضا حنان موجب تحت‌الشعاع قرار گرفتن فعالیت‌های این اداره کل و درگیر شدن دستگاه متولی فرهنگ و هنر لرستان با حاشیه‌ها شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 دی 1395، کدخبر: 3863021 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
فقط برای یک زن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین