پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
تغییر و جابجایی مدیران در هر استان و هر دولت امری بدیهی است اما تغییر مدیر بدون نظر استاندار و عدم هماهنگی معمولا چالش ساز است .

شعار سال: تغییر و جابجایی مدیران در هر استان و هر دولت امری بدیهی است اما تغییر مدیر بدون نظر استاندار و عدم هماهنگی معمولا چالش ساز است .

در یک اقدام عجیب ، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ، مدیر عامل غله لرستان را به صورت سریع برکنار کرد و معاون معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان دراین خصوص گفت مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران برای این کار دلایلی برای خودشان بیان نمودند اما از ذکر این دلایل خوداری نمود.

در ادامه معاون استانداراظهار داشت : به زودی مدیرعامل غله لرستان انتخاب می‌شود.

بر پایه این گزارش و به نقل از ایسنا ، گودرز امیری در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: امروز مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به دلایلی که خودشان بیان داشته‌اند اقدام به برکناری مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی استان لرستان کرد و یکی از کارکنان آنجا را به عنوان سرپرست برگزیده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیریهای انجام شده و از آنجایی که بنابر مصوبه شورای عالی اداری مصوب سال ۱۳۷۷ ، انتصاب مدیران استانی باید با هماهنگی استانداران صورت پذیرد، به زودی از نیروهای همراه و همسو با دولت تدبیر و امید، مدیرعامل این شرکت انتخاب و منصوب خواهد شد.

امیدواریم این اصل در استان لرستان به خوبی اجرایی شده و شاهد حضور نیروهایی دلسوز و همراه دولت در مجموعه مدیریتی استان باشیم.

لازم به ذکر است پیش از این حشمت بهمنی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان بود که امروز تودیع و حجت بیرانوند به جای وی منصوب شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری پرسنا ، تاریخ انتشار 6بهمن 96، کدمطلب: -----، www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
اصلا جزو اختیارات اون مدیر عامل بوده که اون یکی مدیرو برکنار کنه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین