پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۱۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
استاندار لرستان در دیدار با مدیرکل اوقاف و امورخیریه لرستان که به مناسبت دهه وقف برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت موضوع وقف نه تنها توسط اداره کل اوقاف، بلکه از نظر فرهنگی بودن این موضوع، باید در جامعه تبیبن شود.

شعار سال: سیدموسی خادمی، با تاکید بر عملی کردن و فراگیر شدن پیام وقف با عنوان "بیاییم همه واقف باشیم”، تصریح کرد: مهمترین مسئله پیش روی اداره کل اوقاف و امورخیریه، بسط و گسترش فرهنگ ناب اسلامی است، این در حالی است که اداره کل اوقاف و امورخیریه لرستان، فعالیت مطلوب و قابل قبولی داشته است.

خادمی ادامه داد: اهمیت فرهنگ وقف به صورت کارشناسانه، بر اقتصاد، ایجاد اشتغال است، کمااینکه رویکرد سرمایه گذاری خیران خیراندیش و اثرگذاری آن در سطح استان لرستان قابل ارزش است.

استاندار لرستان با تاکید بر لزوم نگاه مسئولیت پذیرانه دستگاه ها و مسئولان به موضوع وقف، افزود: نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه ضروری است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 5 آذر 96، کد مطلب: -: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
باید از بالا سری هاشون و مدیرانشون مردم یاد بگیرن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین