پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۷۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
فرانک پرتو آذر، بانوی دوچرخه سوار شیرازی بر اساس رده بندی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در رشته کراس کانتری در رده نخست آسیا ایستاد و عنوان سال گذشته خود را حفظ کرد.

شعار سال: رئیس هیات دوچرخه سواری فارس، شنبه با بیان این مطلب اظهار داشت: پرتو آذر در پایان سال 2017 میلادی در رده نخست آسیا قرار گرفت و افتخاری بزرگ برای دوچرخه سواری ایران و فارس به ارمغان آورد.

هادی با شفاعت ادامه داد: این دوچرخه سوار محجبه ایرانی در رشته کراس کانتری با 321 امتیاز در جایگاه نخست آسیا و هشتاد و ششم جهان ایستاد.

وی اضافه کرد: همچنین در این رشته و در رده آقایان، فرزاد شکری از ایران با 351 امتیاز عنوان اول و هشتاد و پنجم جهان را از آن خود کرد تا دوچرخه سواران ایرانی، سکوی های نخست این رشته در رده بانوان و آقایان را در آسیا را فتح کنند.

رشته کراس کانتری یکی از رشته های سخت دوچرخه سواری است که در کوهستان و در مسیرهای صخره ای، جنگلی و سراشیبی به مسافت پنج تا نه کیلومتر برگزار می شود.

کراس کانتری از پُر طرفدارترین رشته های دوچرخه سواری کوهستان است و در مسابقات المپیک هم از جایگاه خاصی بر خورداراست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 4 آذر 96، کد مطلب: 82742852، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین