پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
نفرات برتر نخستین دوره مسابقات موتور کراس زنان کشور در کلاس 250 سی سی روز جمعه معرفی شدند.

شعار سال:  مسابقات موتور کراس زنان کشور به مدت یک روز با شرکت 10 ورزشکار در پیست موتور و خودرو مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد.

به گفته نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در این مسابقات ورزشکاران از استان های تهران، اصفهان و کرمان حضور داشتند که افسانه جباری (تهران)، شهرزاد نظیفی (تهران) و حدیث خاقان(کرمان) توانستند جایگاه اول تا سوم را به دست آورند.

فیروزه سید مهدی افزود: این مسابقات در بخش 65 سی سی و 85 سی سی نیز به علت به حداکثر نرسیدن ورزشکاران برگزار نشد.

سید مهدی بیان کرد: رشته موتورسواری زنان طی دو سال در سطح استان تهران برگزار شده است و 30 ورزشکار به صورت حرفه ای در این ورزش فعالیت دارند.

وی در خصوص آخرین وضعیت صدور گواهینامه برای ورزشکاران موتور سوار زن نیز اظهار داشت: طبق تبصره ماده 20 قانون تخلفات راهنمایی و رانندگی، گرفتن گواهینامه موتور تنها مربوط به مردان است و در این خصوص هیچ قانونی برای گرفتن گواهینامه زنان وجود ندارد.

به گفته نایب رئیس هیات موتورسورای و اتومبیلرانی استان تهران در ماه های آتی مسابقات استانی موتور ریس و کراس در سطح تهران برگزار خواهد شد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 23 شهریور 97، کد مطلب: 83032985، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین