پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۸۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
سرپرست تیم زنان موتور کراس استان قزوین گفت: دومین دوره مسابقات موتور کراس زنان بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و اعلام رئیس هیأت موتورسواری مبنی بر محدودیت‌های کرونایی لغو شد.

شعار سال:مهناز خوام ،امروز - پنجشنبه۹ بهمن ماه- در قزوین با بیان اینکه خبر لغو مسابقات را از رئیس هیأت موتورسواری استان شنیدم، افزود: بر اساس اعلام رئیس هیأت موتور سواری، گویا ستاد مقابله با کرونا نشستی برگزار کرده و اجازه برگزاری این مسابقات را نداده است.
 
او به تحریم زنان موتورسوار در استان قزوین اشاره کرد و گفت: به گمانم علت لغو مسابقات محدودیت‌های کرونایی باشد، اما این دومین بار است که مسابقات موتورکراس زنان دقیقا در نزدیکی برگزاری مسابقه لغو می‌شود و علاوه بر آن از زنان این رشته حمایت نمی‌شود.
 
خوام در پاسخ به وضعیت پیست موتورسواری زنان استان قزوین اظهار داشت: متاسفانه هیچ امکاناتی وجود ندارد و موتورسواران زن از داشتن یک سرویس بهداشتی محروم هستند.
 
این مسئول تصریح کرد: نبود پیست محصور شده برای بالابردن امنیت خانواده‌ها و تماشاگران از دیگر مشکلاتی است که ما با آن روبرو هستیم اما  با همه این موارد تاکنون سه قهرمان زن موتورسوار توانسته‌اند نام قزوین را در کشور طنین انداز کنند.
 
سرپرست تیم زنان موتور کراس استان قزوین خاطرنشان کرد: متاسفانه استان قزوین نسبت به استان‌های همجوار مانند تهران هیچ امکاناتی برای موتورسواران زن و مرد فراهم نکرده، این درحالی است که تهران چهار پیست مجزا به موتورسواری اختصاص داده است.
 
خوام با بیان اینکه در استان مذهبی مشهد نیز پیست مجزا برای زنان موتورسوار اختصاص داده شده، خاطرنشان کرد: در برخی استان‌ها برای زنان و مردان موتورسوار زمان و پیست مجزا تعبیه کرده‌اند و حتی مربیان مجربی را برای این رشته به کارگیری کرده‌اند.
 
مسابقات موتورکراس بانوان  که  قرار بود 13 بهمن ماه جاری در پیست موتورسواری باراجین برگزار شود، شب گذشته خبر لغو آن بر اساس اطلاع برخی دختران موتورسوار در فضای مجازی منتشر شد.
 
با اینکه گفته می‌شود ستاد بحران و محدودیت‌های کرونایی باعث لغو این مسابقات شده، اما در فضای مجازی اینستاگرام و بر اساس اعلام ورزشکاران این رشته، رعایت نشدن شئونات اسلامی از دلایل عمده لغو این مسابقات  است.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا ، تاریخ انتشار:  9 بهمن  1399  ، کدخبر: 1030868، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
اينكه ما بتونيم در اين زمينه فرهنگ سازي خوبي بكنيم نشونه احيا تمدن از دست رفته ماست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین