پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۴۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
موتورسوار بانو امیدوار است به زودی مشکلات این بخش حل شود تا زنان بتوانند با خیالی آسوده به تمرینات خود بپردازند.

شعار سال : زهرا عابدینی، موتورسوار کشورمان، در خصوص شرایط حال حاضر خود در موتورسواریگفت: خودم به صورت انفرادی تمرین می‌کنم تا به یک موتورسوار درجه اول تبدیل شوم. علاوه بر این‌که در پیست تمرین می‌کنم، خارج از پیست هم تفریحی موتورسواری می‌کنم اما این موضوع قانونی نیست.

او در خصوص اینکه چه زمانی می‌تواند به صورت قانونی موتورسواری کند ادامه داد: صحبت‌های زیادی در این خصوص انجام شده است. تعداد خانم‌های موتورسوار روز به روز بیشتر می‌شود و امیدوارم به زودی قانونی این مسئله اتفاق بیفتد. امیدوارم گواهینامه بگیرم و آن را بین‌المللی کنم و یک سفر خارجی خیلی خوب با آن خواهم رفت.

موتورسوار بانوی کشورمان در خصوص سختی‌های کارشان نسبت به آقایان عنوان کرد: خانم ها باید هنگام موتورسواری هویت زنانه خود را پنهان کنند و این موضوع سختی است و به این موضوع توجه نمی‌کنند. لباس دوخت مخصوص خانم‌ها وجود ندارد و زمانی که برای تمرین ما در نظر گرفته می‌شود کمتر است و آن هم اواسط هفته است و برای مثال من که مهندس و شاغل است باید حتما مرخصی بگیرم و نشده آخر هفته‌ها را در اختیار ما قرار دهند و از همه مهمتر نداشتن گواهینامه است. بالاخره برای این که به پیست برویم سوار موتور می‌شویم و همیشه استرس این را داریم که مبادا اتفاقی بیفتد. موتورسواری هزینه‌هایش خیلی سنگین است و موتورها خیلی گران شده و هیچ پشتوانه‌ای وجود ندارد و همه چیز به عهده خودمان است حتی اگر 10 قهرمانی پشت سر هم داشته باشیم نمی‌توانیم رایگان وارد پیست شویم و خرابی موتور و  مسائل جانبی همه به عهده خودمان است. اینها مهم‌ترین گزینه‌هایی بودند که گفتم.

عابدینی در پایان در خصوص اینکه چه خواسته‌ای از فدراسیون دارد؟ گفت: خیلی دوست دارم زودتر در مورد گواهینامه اقدامی کنند و از موتورسواران خانم حمایت شود. مثل تمام کشورهای مسلمان دیگر ما هم به راحتی از موتور استفاده کنیم و اینکه دوست دارم زمان تمرین خانم‌ها را بیشتر کنند. با توجه به اینکه معمولا خانم‌ها درآمد پائین‌تری از آقایان دارند و با توجه به اینکه ما دو روز در هفته بیشتر در پیست نیستیم هزینه‌های که از ما می‌گیرند کمتر از آقایان باشد. امیدوارم به‌زودی شاهد برگزاری مسابقه پرشوری که خانم‌های ایرانی موتورسوار زیادی در آن وجود دارد برگزار شود و در دنیا سروصدا کند.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دانا ، تاریخ انتشار 11 آبان 99 ، کد خبر : 1080928 ، borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
این ها با دوچرخه سواری خانم ها مشکل دارن شما دنبال گواهینامه برای موتوری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
شما اول مشکل دوچرخه خودت رو با مملکت حل کن بعد به فکر موتور سواری باش ذره ذره باید پیش رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
انقد متحجرانه با موتور سواری خانم ها برخورد نکنید ترو خدا ابرمون رو تو سطح دنیا و جهان بردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
موتور سواری بانوان هنوز که هنوزه در مملکت ما به رسمیت شناخته نشده و این مساله باید درونی حل بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین