پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۷۳۴
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
جمعی از کارکنان پیشکسوت و متخصصان تعدیل شده کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سال جهش تولید طی نامه ای که رونوشت آن به شفقنا ارسال شده از وزیر و جمعی از مسئولان درخواست رسیدگی به موضوع کردند.

شعار سال: متن این نامه که به مسئولین ذی ربط و نمایندگان مجلس ارسال شده، بدین شرح است:

با سلام  و احترام

به استحضار می رساند اینجانبان همگی از کارمندان و خدمتگذاران قدیمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ج. ا.ا می باشیم که از سالهای دور در قسمتهای مختلف اداری، مالی، صدور اسناد و حراست مشغول بکار بوده  و  جوانی و عمر خود را  جهت ارتقاء و پیشرفت کانون هزینه نموده ایم . هماهنگونه که استحضار دارید در این برهه از زمان کشور درگیر بیماری کرونا می باشد و تلاش و همت کلیه مسئولین و خدمتگذاران کشور معطوف رفع این معضل ملی و برطرف کردن مشکلات روحی، روانی و جسمی هموطنان عزیز می باشد.

از سوی دیگر  فشارهای استکبار جهانی برای به زانو درآوردن مردم عزیز و تحریم های اعمال شده به کشور عزیزمان،مشکلات اقتصادی  حادی را ایجاد و موجب تعطیلی تولید و صنعت و راه افتادن  موج عظیم بیکاری گردیده  لیکن  ما مردم همیشه در صحنه برای سربلندی این مرز و بوم از جان و دل مایه گذاشته و در حال ایستادگی و مبارزه و خدمتگذاری می باشیم و هماهنگونه که در زمان جنگ تحمیلی همه یکدل و متحددر کنار دولت بوده ایم و توانستیم از سد مشکلات با سربلندی گذر نماییم برای گذر از این مشکلات نیز دست به دست هم داده و تلاش خواهیم کرد. لیکن از مسئولین و مدیران کشور نیز انتظار است شرایط مملکت را درک نمایند وبا تصمیمات بحران زا به مشکلات دامن نزنند و بر غم و اندوه ما مردم نیافزایند.

اخراج ناگهانی تعداد زیادی از پرسنل قدیمی کانون که جوانی خود را صرف اعتلای کانون نموده اند آن هم شب عید ودر این شرایط و بدون اطلاع قبلی با کدام منطق قابل توجیه است. کارمندان اخراج شده در این شرایط بحرانی و در این سن و سال چگونه باید شغلی برای خود دست و پا کنند.آیا این اخلاقی است که ازنیروی جوانی کارمند استفاده کنیم و در میانسالی او را آواره کوچه و خیابان کنیم .آیا برای ما بعنوان شهروند این مملکت مهم نیست که شیرازه چندین خانواده را از هم بپاشیم  و آنها را در جامعه متلاطم رها کنیم.

این اقدام علاوه بر افزودن بر رنج ما ، تحمیل هرینه به  جامعه ای که باید با ما هم دردی کندوتحمیل هزینه به دولتی که باید با پرداخت بیمه بیکاری جور ما را بکشد نیست . کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با کدام بحران مالی مواجهه است که چنین تصمیم و اقدامی را توجیه پذیر می‌کند.

آیا مسئولین محترم کانون تصور می کنند این سازمان عمومی دستگاهی جدا از سازمان مدیریتی کشور و مستقل از سیاست عمومی دولت در کاهش آلام مردم و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است .آیا مدیران کانون نمی دانند این دستگاه عمومی جزیره‎ای جدا از این کشور نیست و همه ما مردم  ما زنجیروار به هم متصل هستیم  و درد و رنج یکی سلسله وار به کل جامعه سرایت می‎کند. تصور ما این است که  کانون جزیره ای جدا از این کشور نیست و مدیران آن نیز بی خیر از آنچه جاری و ساری است نیستند و این اقدام بیش از هرچیز  ناشی از اطلاعات ناصحیحی است که به مدیریت جدید کانون منتقل شده است لذا مصرانه  از آن مقام عالی انتظار داریم بعنوان مدیری خدوم و دردمند در جهت اصلاح این  تصمیم و سامان دادن مشکل پیش آمده و پیش گیری از تبعات شوم تصمیم اتخاذ شده  هر گونه اقدام که صلاح می‎دانند معمول نمایند تا اینجانبان اعاده به کار گردیم.

از خداوند بزرگ سلامتی و توفیق روزافزون حضرتعالی را در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستاریم.

پیشاپیش از بذل توجهات حضرتعالی کمال امتنان حاصل است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت شفقنا، تاریخ 25 فروردین 99، کد مطلب: 924271: www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین