پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۹۳۹
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
لحظات زیبایی در مسابقات ورزشی روزهای نخست جولای دیده شد و توسط عکاسان به ثبت رسید.

شعار سال: در هفته نخست جولای رقابت‌های مهمی در نقاط مختلف دنیا آغاز شد یا به پایان رسید. جام کنفدراسیون‌ها با قهرمانی آلمان کوچک تمام شد. شاگردان جوان یواخیم لوو توانستند با یک گل شیلی را شکست دهند و فاتح این رقابت‌ها شوند. در دیدار رده بندی پرتغال توانست 2 بر یک مکزیک را در وقت‌های اضافه شکست دهد و به جایگاه سوم دست پیدا کند.

جابجایی‌های مهمی در جهان فوتبال اتفاق افتاد. جان تری پس از سال‌ها حضور در چلسی به استون‌ویلا پیوست. مدافع انگلیسی در چمپیونشیپ بازی خواهد کرد. فرناندو تورس قراردادش را یک سال دیگر با اتلتیکومادرید تمدید کرد. په‌په به بشیکتاش ترکیه پیوست و فابیو کونترائو (مدافع رئال مادرید) فصل بعد به صورت قرضی برای اسپورتینگ لیسبون بازی خواهد کرد. همچنین ایکر کاسیاس فصل آینده نیز برای پورتو بازی خواهد کرد. با این حال مهمترین تمدید قرارداد به لیونل مسی برمی‌گردد. مهاجم آرژانتینی تا سال ۲۰۲۱ برای بارسلونا بازی خواهد کرد.

شروع تنیس ویملبدون، سومین گرند اسلم سال از رویدادهای مهم هفته بود. در نخستین روز با حذف استن واورینکا (مرد شماره سه جهان) اولین شگفتی مسابقات رقم خورد. روز چهارم خوان مارتین دل پوترو از این بازی‌ها خداحافظی کرد و در روز پنجم کی نیشیکوری توسط بائوتیستا حذف شد اما تلخ ترین اتفاق این رقابت‌ها به آسیب دیدگی شدید بتانی ماتک‌ ساند بود. فریادهای او و درخواست کمک لحظات ناراحت کننده‌ای را به وجود آورد و در نهایت تنیسور آمریکایی به بیمارستان انتقال داده شد.

رقابت‌های دوچرخه سواری توردوفرانس نیز آغاز شد و در حال پیگیری است. همچنین مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال نیز در این هفته شروع شد. تیم‌های آمریکا، فرانسه، کانادا و برزیل میزبان توانستند از گروه خود صعود کنند و به نیمه نهایی برسند. در این مرحله برزیل توانست با پیروزی 3 بر یک برابر آمریکا به فینال صعود کند.

در جهان بسکتبال نیز گرانترین قرارداد تاریخNBAرقم خورد. استفان کری قرادادش را با گلدن استیت وریرز برای پنج سال تمدید کرد که ارزش آن۲۰۱ میلیون دلار است. در ادامه به عکس‌های برتر این بازی‌ها و دیگر رقابت‌ها اشاره می‌شود.

رقابت‌های اسب سواری در استرالیا
یک تنیسور در مسابقات ویمبلدون
ورزشگاه کورسفیلد پس از پیروزی تیم بیسبال سینسیناتی رد برابر کولورادو راکیز
کالیز در رقابت‌های شنای هند
نواک جوکوویچ درتنیس ویمبلدون
آرتورو ویدال در آغوش دیگو مارادونا پس از دیدار فینال جام کنفدراسیون‌ها
کربی چامبلیس در رقابت‌های هوایی رد بول بوداپست
مردم در حال ورود به محل برگزاری مسابقات تنیس ویمبلدون
بازیکنان بیسبال
کتی بولتر بریتانیایی در رقابت‌های ویمبلدون
لوییس همیلتون در حال تمرین برای مسابقات فرمول یک اتریش
رافائل نادال در رقابت‌های ویمبلدون
کریس فروم در مسابقات تور دو فرانس
قهرمانی جاستین گاتلین در دو ۱۰۰ متر لوزان سوییس
بازیکنان چوگان تیم آفریقای جنوبی در تهران
جایگاه تماشاگران در ویمبلدون
بازیکنان تیم ملی آلمان پس از قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها
گرانت توماس بریتانیایی در رقابت‌های تور دو فرانس
ورزشگاه میزبان فینال جام کنفدراسیون‌ها
مسابقات اتومبیلرانی در فلوریدا
نشان مسابقات ویمبلدون
پپ گواردیولا در حال گلف بازی کردن
یک بازیکن بیسبال
محل برگزاری مسابقات تنیس ویمبلدون
یک بازیکن بیسبال
محل برگزاری بازی های تور دو فرانس
توپ بازی‌های ویملبدون

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 17تیر 96، کدمطلب:96041708627، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین