پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
تیم ملی ایران در آخرین بازی خود در لیگ جهانی ۲۰۱۷ مغلوب روسیه شد.

شعارسال: تیم ملی ایران در آخرین بازی خود در لیگ جهانی 2017 در 3 ست متوالی با نتایج 26 بر 24، 25 بر 18 و 25 بر 18 از روسیه شکست خورد.

تیم ملی در حالی برای انجام آخرین بازی خود در لیگ جهانی والیبال 2017 وارد سالن اطلس شهر «ووچ» لهستان شد که ابن دیدار برای تیم ملی روسیه در راه رسیدن به مرحله نهایی مسابقات، حکم مرگ و زندگی را داشت. ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی ایران در شروع این بازی بیشتر از ترکیب بازیکنان ذخیره خود شامل فرهاد سال افزون، رضا قرا، مجتبی میرزاجان‌پور، میلاد عبادی‌پور، سامان فائزی، مسعود غلامی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد، بازیکنانی که انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود به سرمربی تیم داشتند.

خلاصه والیبال روسیه 3-0 ایران

تیم ایران در بازی مقابل روسیه به مراتب شاداب‌تر از بازی‌های گذشته بود و برتری خود را به حریف دیکته کرد. بازیکنان اریان با دریافت‌های خوبی که انجام دادند حتی 24 بر 21 از حریف پیش افتادند اما 5 امتیاز متوالی از تیم روسیه نتیجه پایانی را 26 بر 24 به سودها رقم زد تا شخصیت یک تیم بزرگ را به حریف نشان دهند. بازیکنان ایران در این ست 11 امتیاز از اسپک، 4 امتیاز از دفاع و 9 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند. روسیه نیز 15 امتیاز از اسپک، 2 امتیاز از دفاع روی تور، 3 پوئن سرویس و 6 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آوردند.

کار ایران با باخت در لیگ جهانی به پایان رسید +عکس

بازیکنان ایران در ست دوم اما نتوانستند مثل ست قبلی عملکرد خوبی داشته داشته باشند و تیم روسیه با دفاع روی بهتر توانست 25 بر 18 برنده این ست باشد. بازیکنان ایران در پایان این ست 20 امتیاز از اسپک، 4 امتیاز از دفاع و 18 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند. روسیه نیز 27 امتیاز از اسپک، 7 امتیاز از دفاع روی تور، 4 پوئن سرویس و 13 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آوردند.

کار ایران با باخت در لیگ جهانی به پایان رسید +عکس

برتری در ست سوم نیز متعلق به تیم روسیه بود ولی اینکه سرمربی ایران همچنان ستاره‌های تیم خود را بیرون از زمین نگه داشت در نوع خود جالب بود.

بازیکنان ایران در پایان این بازی 29 امتیاز از اسپک، 5 امتیاز از دفاع، 3 امتیاز مستقیم سرویس و 23 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند. روسیه نیز 39 امتیاز از اسپک، 10 امتیاز از دفاع روی تور، 6 پوئن سرویس و 20 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آوردند.

کار ایران با باخت در لیگ جهانی به پایان رسید +عکس

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی مشرق، تاریخ انتشار 28 خرداد 96، کدمطلب: 739108، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
خیلی متاسف شدم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین