پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
قدری بد شانسی بود که نقره گرفتم. پیش از این مسابقات من فقط فکر می‌کردم مدال را بگیرم. حالا هم این مدال را به شهید گیتی نما تقدیم می‌کنم.
شعارسال:سلحشوری بعد از کسب مدال نقره پومسه زنان اظهار داشت: سطح مسابقات خیلی بالا بود. چون تک حذفی بود همه مبارزه ها حکم فینال را داشت. کل سالن اندونزی را تشویق می کردند شرایط سخت بود، اما موضوع در تمرکز من تاثیری نداشت. خدارا شکر می کنم که این مدال را برای کاروان ایران به دست آوردم.

وی در مورد داوری نیز گفت: بازیکن اندونزی قدری در تعادل مشکل داشت و به نظرم امتیاز فرم اول حق من بود که بیشتر از حریف نمره بگیرم. انشالله اگر باشم بتوانم در مسابقات جهانی مدال خوشرنگ تری کسب کنم.
نخستین مدال آور بانوان کاروان ایران در بازی های آسیایی تاکید کرد: قدری بد شانسی بودم که نقره گرفتم. پیش از این مسابقات من فقط فکر می کردم مدال بگیرم. حالا هم این مدال را به شهید گیتی نما تقدیم می کنم. زمان اعزام دور مزار شهید گمنام در فدراسیون جمع شدیم و به هر کدام از ما یک پلاک دادند. روی مدال من اسم شهید گیتی نما و بسیار روحیه بخش بود.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار28مرداد97، کدخبر: 371284،www. fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین