پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
بانوی روئینگ ایران گفت: اعضای کمیسیون ورزشکاران به این نکته توجه داشته‌باشند که آن ها نماینده تمام ورزشکاران هستند و باید در مورد مشکلات همه ورزشکاران حساس باشند.

شعار سال: ‌کمیسیون ورزشکاران چند سالی است‌‌ در کمیته‌ملی المپیک ایران تشکیل و آغاز به کار‌کرده است؛ اما امسال برای نخستین بار انتخابات این کمیسیون به صورت رسمی برگزار و 15 ورزشکار به عنوان نماینده ورزشکاران در این کمیسیون انتخاب شدند.

مهسا جاور بانوی روئینگ ایران که اتفاقا خودش هم از نامزدها بود اما نامش جزو انتخاب‌شدگان قرار نگرفت در گفت‌و‌گو با ما درباره خواسته‌هایشان از اعضای کمیسیون صحبت کرد که به شرح زیر است:

انتخابات کمیسیون ورزشکاران برگزار شد و با اینکه جزو نامزدها بودید رای نیاورید.

من ابتدا خیلی خوشحالم که برای اولین بار این انتخابات در ایران برگزار شد تا ورزشکاران هم دارای یک اتاق فکر شوند و بتوانند از این به بعد در مورد تصمیمات مهم اظهار نظر کنند. از طرفی خوشحالم که سه بانوی نامی ورزش ایران در این انتخابات رای آوردند، حضور این سه بانوی ورزشکار باعث می‌شود مشکلات ورزش بانوان بیشتر از این مطرح شود و برای آن راه حل پیدا شود و به نظرم همین که این سه ورزشکار به عنوان نماینده بانوان در کمیسیون حضور دارند خودش اتفاق خوشایندی است

خواسته شما به عنوان یکی از صده‌ها ورزشکار ملی ایران از اعضای کمیسیون چیست؟

به هر حال هر رشته‌ای مشکلات خاص خودش را دارد و اعضای کمیسیون باید در مورد کلیه رشته‌ها پرس و جو کنند و تنها به رشته‌های خاص توجه نکنند.

اصلی ترین مشکلات قایقرانی از نظر شما چی مورادی است که اعضای کمیسیون باید برای حل آن ها ورد پیدا کنند؟

مهمترین مشکل ما تجهیزات است، قایقرانی رشته‌ای است که به امکانات زیادی نیاز دارد و قایق های ما باید طبق استاندارهای جهانی باشد. حدود 10 ماه به مسابقات جاکارتا فرصت مانده و ما باید با یک برنامه ریزی درست برای این مسابقات آماده شویم. متاسفانه قایقرانی پیست مناسبی ندارد و از این نظر ما خیلی ضعیف هستیم. امیدوارم که برگزاری جلسات این کمیسیون باعث شود که مشکلات ما مطرح و وزارت ورزش و فدراسیون برای آن چاره ای بیاندیشند.

در سال‌های گذشته هم برخی ورزشکاران در این کمیسیون حضور داشتند آیا این کمیسیون تاثیر آنچنانی در حل مشکلات داشت؟

مسلما ورزشکاران شرایط همدیگر را به خوبی می‌دانند و در سال های گذشته هم مشکلات را بیان می کردند اما امسال برگزاری انتخابات و حساسیت‌هایی که وجود داشت نشان داد این یک کار جدی است و کمیته ملی المپیک هم به دنبال حل مشکلات ورزشکاران است. به هر حال همه ما امیدواریم که با تشکیل جلسات کمیسیون ورزشکاران ما شاهد کم شدن مشکلات ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 15 آبان 96، کد مطلب: 302974، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
0
تفاوت و تبعیض جنسیتی تو همه رشته ها خیلی واضحه،تو ورزش هم همینطور


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین